مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تمجید از تصمیم رئیس‌جمهور برای معرفی حبیب الله بیطرف بعنوان وزیر نیرو گفت: وزیر پیشنهادی نیرو توانایی کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس را دارد .

داوود راهزادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج، با بیان اینکه مهندس بیطرف در کابینه دولت اصلاحات سابقه درخشانی از خود به جا گذاشته است، اظهار داشت: تجربه و سابقه وی در سال‌های وزارت در دولت اصلاحات قطعا در راستای اهداف وزارت نیرو و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود .

وی محبوبیت وزیر پیشنهادی نیرو بین مردم و جامعه متخصصان را دلیلی برای لیاقت وی در این مسئولیت عنوان کرد و افزود: برنامه ارائه شده توسط آقای بیطرف نشانگر موارد مثبت بسیاری است.

این مسئول با بیان اینکه بیطرف از شخصیت سیاسی مناسبی برخوردار است، گفت: وی در بعد علمی نیز به عنوان یک عضو هیات علمی آموزشی و پژوهشی توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.

راهزادی با تاکید بر اینکه حضور مهندس بیطرف می‌تواند نقطه عطفی در رسیدن به اهداف وزارت نیرو باشد گفت: با توانایی که در وی سراغ دارم قطعا توانایی قانع کردن نمایندگان مجلس را دارد و می تواند رای اعتماد را از مجلس کسب کند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.