نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در خصوص سه وزیر معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور نظر خود را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "غلامرضا تاج گردون" در صفحه شخصی خود با انتشار تصاویری از نشست با وزیر پیشنهادی ورزش ، ارتباطات و اقتصاد آورده است:

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دکترسلطانی فر هم به کمیسیون آمد. دغدغه نمایندگان بیشتر بحث مناطق و گسترش ورزش در مناطق، رفع فساد در ورزش و مسئله تیم‌های استقلال و پرسپولیس و دو ورزشکار معروف فوتبالیست بود . 

*** وزیر پیشنهادی ارتباطات 

وزیر جوان پیشنهادی وزارت ارتباطات از مهمترین بحث‌های مجلس است. بحث‌های حاشیه‌ای زیاد بود ولی بحث اصلی کمیسیون ما کاملا فنی بود و بحث توسعه اینترنت در کشور بخصوص مناطق روستایی بررسی شد.

خدمتشان عرض کردم علیرغم تمامی کمک‌ها نتوانستیم پاسخ مناسب به روستاییان عزیز بدهیم. جوان است ولی چند حسن داشت. اول انگیزه داشت که در کنار برخی از وزراء خسته یک حسن بالاست. 

دوم اینکه بر موضوع وظیفه خودش مسلط بود. به حاشیه‌ها کاری ندارم و اینکه این وزارت انسان‌های متخصص بالایی دارد ولی اگر موفق به کسب رای اعتماد شود که امیدوارم این شود آینده خوبی دارد و می‌تواند به دیگران انگیزه بیشتری دهد. اگر تجربه وزیر قبلی یعنی دکتر واعظی را کنار بگذاریم از نظر فنی به روزتر و علاقمندتر است .

*** وزیر پیشنهادی اقتصاد 

این روزها کمیسیونهای مجلس پرتردد است و وزراء پیشنهادی برای ارائه برنامه هایشان در کمیسیونها حضور پیدا میکنند. مسعودکرباسیان وزیر پیشنهادی وزارت اقتصاد است. آشنایی و دوستی من با ایشون به حدود شانزده هفده سال پیش میگردد. 

انسان بسیار با تجربه و کارکشته ایست. اگر اجازه دهند از روحیه و تعاملش استفاده کند شاید بتواند گوشه ای از برخی از ناهماهنگیها را حل کند. به نظر میرسید روحیه و نظر همکارانم کمک به ایشان در رای اعتماد و اینده کاری ایشان باشد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.