استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها نباید مختص افراد خاص و یا جناح‌های خاص شوند و استقلال خود را از دست ندهند.

به گزارش ایلنا، سید موسی خادمی با تاکید بر اینکه نباید به مسایل قومیتی در این استان دامن زد، اظهارداشت: برخی هم اکنون به دنبال دامن زدن به این مسائل بوده اما مطمئن باشند به جایی نمی رسند.

خادمی در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدتی است که برخی بدنبال طرح مباحث قومیتی در استان بوده اما بدانند به جایی نمی‌رسند و ما از رسانه‌ها می‌خواهیم به این مسائل دامن نزنند.
 
وی با بیان اینکه خبرنگاران رسانه‌ها نباید با بالا و پایین کردن آمارها مردم را ناامید کنند، اظهار داشت: البته رسانه‌ها بایستی مدیران را در خوف و رجا نگه دارند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسانه‌ها نباید مختص افراد خاص و یا جناح‌های خاص شوند و استقلال خود را از دست ندهند.
 
خادمی با تاکید براینکه رسانه‌ها نباید استقلال خود را از دست دادند, ادامه داد: رسانه‌ها شایسته است از نیروهای کارشناس در حوزه‌های مختلف بهره‌های لازم را نیز ببرد.
 
وی گفت: متاسفانه گاها مشاهده شده اخباری از جلسات فنی منتشر می‌شود که برخلاف نتایج آن نشست است که دلیل این امر نبود نیروی کارشناسی مرتبط در حوزه‌های خبری است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از موافقان و منتقدان دولت یازدهم در این استان, خاطرنشان کرد: برخی اخبار و گزارش‌های منتقدان سبب رفع آن مشکلات و معضلات شد که جای تقدیر دارد.
 
خادمی گفت: رسانه‌ها خود را از نقد دور نگه نداشته و البته منصفانه باید انتقادات خود را بیان کنند و طوری نباشد که سبب ناامیدی مردم بشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.