به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت که بیان مسایل در خطبه ها و تریبون های مقدس نماز جمعه توسط ائمه باید همراه با خلاقیت و تجربه باشد.
وی گفت: برخی ائمه جمعه در شهرها جوان هستند که البته باید تجربه را همواره چاشنی و هماهنگ با ابتکارات جوانی خود کنند.
وی بیان کرد که نمازجمعه میعادگاه بصیرت افزایی مومنان، سنگری برای اسلام، قرآن و انقلاب و سدی مستحکم در مقابل همه دشمنان، بدخواهان و منافقان کوردل است.
خطیب نماز جمعه یاسوج ادامه داد که بسیاری از دشمنان قسم خورده، منافقان و اربابشان در داخل و خارج از کشور در سالیان متمادی به دنبال تضعیف و شکستن سد عظیم نماز جمعه بودند که در همه این سال ها توطئه و ترفندهای آنان خنثی شده است.
حجت الاسلام والمسلیمن حسینی به حرکت خصمانه آمریکا برای تصویب تحریم های جدید علیه کشورمان اشاره کرد و گفت که ملت بزرگ ایران به این حرکت های ددمنشانه و دشمنی های آمریکا عادت دارد و بدون شک باید منتظر پاسخ لازم و قاطع جمهوری اسلامی باشد.
وی گفت: بهترین راهکار برای رفع چالش های اقتصادی و خنثی کردن تحریم ها اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه یاسوج تاکید کرد که البته این گونه دشمنی ها و حرکت های مذبوحانه ناشی از خوی استکباری آمریکاست و آنها هیچگاه برای ملت ایران قابل اعتماد نبوده است.
خطیب نماز جمعه این هفته یاسوج دیدار اخیر فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهوری را حرکتی امیدبخش برای ایجاد و تقویت بیش از پیش وحدت، انسجام و همبستگی میان نیروهای وفادار به نظام، انقلاب و رهبری دانست.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.