به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز یکشنبه در نشست شورای عالی ورزش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تقویت زیرساخت ‌های ورزشی این استان برای اعتلا و توسعه ورزش آن ضروری بوده و تلاش در راستای تحقق چنین امر مهمی با جدیت در دستور کار متولیان امر است.
وی افزود که افتخارآفرینی ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در میادین ملی سبب تقویت روز افزون سرمایه‌ های اجتماعی استان می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ورزشکاران بهترین سفیران این استان برای معرفی مطلوب فرهنگ و هویت آن هستند.
خادمی عنوان کرد که یک نشست تخصصی با حضور مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان حوزه‌ های مختلف ورزش استان در یاسوج برگزار ‌و مشکلات، آسیب‌ ها و دغدغه‌ های جامعه ورزش در این نشست بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که سند ورزش‌ های همگانی این استان به زودی تدوین می ‌شود.
فتاح محمدی اظهار داشت: پس از ابلاغ این سند تمامی دستگاه ‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به هدف گذاری و برنامه‌ ریزی لازم برای توسعه روز افزون ورزش های همگانی در استان اقدام کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که ورزشکاران این استان به دلیل داشتن استعدادهای چشمگیر توانایی کسب مدال در بازی ‌های آسیایی سال 2018 جاکارتای اندونزی را دارند‌.
سید محمدتقی علوی با اشاره به تشکیل ستاد بازی ‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: هدف از این اقدام شناسایی استعدادهای برتر در حوزه ورزش استان برای درخشش ورزشکاران و کسب مدال در این رقابت هاست.
31 قهرمان و مدال آور ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.