به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی شنبه شب در نشست ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دولتی که می‌خواهد موفق باشد باید پشت سر رهبری حرکت کند.
وی تصریح کرد که باید همه مسئولان بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد برجام را قبول داشته باشند و از آن استفاده کنند.
تقوی تقسیم نهادها در داخل به انتصابی و انتخابی را جایز ندانست و گفت که این مساله باعث ایجاد شکاف در بین نهادها خواهد شد.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد که نیاز است خدمات نظام جمهوری اسلامی از هر تریبونی برای مردم ارائه شود.
تقوی با اشاره به اینکه امروز هر چه داریم از نظام جمهوری اسلامی است بیان کرد: مقابله با دشمنان اسلام از جمله داعش و اسرائیل در آن سوی مرزها باید در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه عده‌ای فضای مجازی را آلوده کرده‌اند گفت که بسیاری از شخصیت‌های نظام در فضای مجازی مورد تهمت واقع می‌شوند و هیچ قید و بندی در فضای مجازی رعایت نمی‌شود.
تقوی با تاکید بر امید دادن به جامعه از سوی مسئولان بیان کرد: در فضای مجازی برخی به دنبال ناامید کردن مردم هستند که این عمل ناپسند است.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد که تریبون‌دارها و رسانه‌ها در راستای ایجاد نشاط و امید در جامعه نقش مهمی به عهده دارند.
تقوی با تاکید بر زمان شناسی ائمه جمعه افزود: ائمه جمعه باید زمان شناس باشند تا بتوانند همه پیامدها و حوادث را به خوبی ارزیابی و بررسی کنند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه افزود: هم اکنون نماز جمعه در 900 شهر کشور برگزار می‌شود.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.