به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: وزرای دولت دوازدهم بیش از پیش آرمان های شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار داده و برای رفع مشکلات کشور و مردم تلاش و پیگیری لازم را انجام دهند.
وی افزود که دشمنان در حال تلاش برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران اسلامی هستند که این تحریم ها نمی تواند در اراده ملت ایران تاثیر گذار باشد.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: دشمنان و به ویژه آمریکا هنوز ملت متحد، شجاع، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به خوبی نشناخته اند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد که آمریکا اقدام به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرده در حالی که سپاه و دیگر نیروهای مسلح از جمله ارتش، نیروی انتظامی و بسیج مایه عزت کشور و ملت ایران هستند.
وی ابراز داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی به عنوان حافظان نظام، انقلاب و مرزهای کشور مورد حمایت و پشتیبانی همه جانبه مردم و مسئولان اجرایی بوده و با تمام وجود در مقابل دشمنان می ایستند.
امام جمعه یاسوج تفرقه افکنی آمریکا بین قطر و برخی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را یادآور شد و گفت که هدف اصلی آمریکا و متحدانش از چنین اقدامی چپاول منابع نفتی و دیگر ثروت های قطر است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: ایران اسلامی برخلاف دیگر کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه به هیچ قدرتی باج نخواهد داد و در برابر دشمنان هر چه قدر که قدرتمند باشند، می ایستد.
وی افزود که شعار مرگ بر آمریکا هم اینک جهانی شده و هرگز نیز توسط ملت استکبارستیز ایران اسلامی فراموش نخواهد شد.
امام جمعه یاسوج با اشاره به 25 تیر روز تأمین اجتماعی، بیان کرد: این نهاد خدمات ارزنده ای را به قشرهای مختلف جامعه شامل بازنشستگان، از کار افتادگان و بیمه شدگان ارائه می دهد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد که تأمین اجتماعی از بودجه دولتی برخوردار نیست و انتظار می رود که بیمه شدگان کهگیلویه و بویراحمد حق بیمه خود را به موقع پرداخت کنند تا خدمات لازم به جامعه هدف ارائه شود.
وی با اشاره به نامگذاری اول تا 11 ذیقعده هر سال به نام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، ابراز داشت: آیین ها و جشن های باشکوهی در طول این دهه در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد و با حضور گسترده مردم برگزار شود.
امام جمعه یاسوج گفت که حج یکی از احکام مهم اجتماعی دین مبین اسلام و کنگره عظیم مسلمانان دنیاست که هر سال یکبار در سرزمین وحی برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: مسلمانان باید با بهره برداری لازم از کنگره حج قدرت خود را به دشمنان به ویژه آمریکا نشان دهند.
وی افزود که حجاج ایرانی سفیران فرهنگی نظام و انقلاب هستند و کنگره حج نیز پس از چند سال وقفه در سال جاری با حضور ایرانیان برگزار می شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.