به گزارش ایرنا، حسن نوروزی دوشنبه شب در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پنج هزار و 950 میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری به استان مربوط به سال 1395 و سه هزار و 710 میلیارد ریال نیز مربوط به سال 1396 است.
وی افزود که سه هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به اعتبارات پنج هزار و 950 میلیارد ریالی سال 1395 مصوب سفر رئیس جمهوری به استان بوده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پایان سال مالی 31 تیر هر سال است اما با مصوبه 25 تیر سال جاری مجلس شورای اسلامی این تاریخ به مدت 2 ماه و تا اواخر شهریور تمدید شد.
نوروزی عنوان کرد که آخرین فرصت جذب و هزینه کردن اعتبارات پنج هزار و 950 میلیارد ریالی مصوب سال 1395 سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد نیز تا 31 شهریور سال جاری است.
وی ابراز داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در 2 ماه باقیمانده تا اواخر شهریور سال جاری به عنوان پایان سال مالی 1395 برای جذب کامل 2 هزار و 150 میلیارد ریال باقیمانده اعتبارات پنج هزار و 950 میلیارد ریالی مصوب سال 1395 سفر رئیس جمهوری به استان از طریق وزارتخانه‌های مربوطه تلاش و اقدام کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت که اعتبارات مصوب سال 1395 سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد قابلیت تمدید نداشته و قابل تسری به سال 1396 نخواهد بود.
نوروزی اظهار داشت: میزان تخصیص اعتبار تعدادی از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد از جمله در زمینه اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب برخی شهرهای استان به اندازه لازم نبوده و باید تلاش و پیگیری بیشتری توسط شرکت آب و فاضلاب شهری به‌عنوان دستگاه متولی انجام شود.
وی افزود که تخصیص اعتبار برخی دیگر از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه در حوزه‌های راه، بهداشت و درمان، ورزش، کشاورزی و آب مطلوب و رضایت بخش است.
40 طرح و 82 پروژه مصوب سفر رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد مربوط به 14 دستگاه اجرایی استان در این نشست به لحاظ میزان اعتبار مصوب سال 1395، میزان تخصیص اعتبار و پیشرفت فیزیکی بررسی شدند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.