مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه اول بازدید مراجع قضایی از زندان‌های این استان در کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری گفت: برابر ارزیابی بعمل آمده و گزارشی که از سوی مسئولان سازمان زندان های کشور تقدیم رئیس قوه قضائیه شده است، این اداره کل رتبه اول بازدید مراجع قضایی از زندانها را در سه ماهه پایانی سال ۹۵ کسب کرده است.

"جمیاری" گفت: خوشبختانه تعامل خوب و هدفمند مجموعه زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با مراجع قضایی و حضور مستمر مسؤلان و قضات ناظر از زندان‌ها و دیدار چهره به چهره با زندانیان ، علاوه بر رسیدگی به مشکلات مددجویان، نظارت بر روند برنامه های زندان سبب ایجاد آرامش روحی و روانی و نیز دلگرمی و امید به آینده در بین آنان می شود.

عضو شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همراهی و هماهنگی مدیریت زندان‌های استان با مسئولان قضایی سبب شتاب بیشتر در انجام مأموریت‌ها و ارائه خدمات اصلاحی و تربیتی به مددجویان شده که در همین رابطه بایستی از رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی ، رؤسای دادگستری و دادستان‌های استان و خصوصاً قضات ناظر قدردانی کرد.

جمیاری ادامه داد: با حضور مؤثر و مدوام مسئولان دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد در زندان‌ها، شنیدن مشکلات زندانیان و رسیدگی به تقاضاها و خواسته های قانونی آنان باعث شده تا میزان رضایتمندی مددجویان و خانواده های آنان افزایش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.