به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی کنکور سراسری گچساران افزود: از این تعداد 2 هزار و 349 داوطلب در رشته تجربی و دیگر شرکت کنندگان در رشته‌های ریاضی، انسانی، هنر و زبان خارجه خواهند بود.
وی بیان کرد: بیش از یک هزار و 692 نفر از داوطلبان دختر هستند.
رحیمی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده آزمون کنکور سراسری امسال گچساران در 10 حوزه برگزار می‌شود و تمامی شرایط حفاظتی برای برگزاری کنکور فراهم شده است.
وی گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطعی برق، سرویس دهی فوریت‌های پزشکی به داوطلبان کنکور و استقرار آمبولانس در حوزه‌های آزمون و سیستم سرمایشی و خنک کننده بررسی و آب آشامیدنی مورد نیاز انجام شده است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران نیز گفت: کنکور سراسری امسال، روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیر امسال در 2 نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
ظهر الدین پور الحسینی تصریح کرد: داوطلبان تا ساعت 24 چهارشنبه 14 تیر امسال مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و پرینت کارت اقدام کنند.
وی گفت: چنانچه در کارت‌های داوطلبان اشتباهی وجود داشته باشد، شعبه رفع نقص در آموزش و پرورش این شهرستان دایر است.
پور الحسینی عوامل اجرایی کنکور سراسری امسال در گچساران را 200 نفر اعلام کرد.
وی با اشاره به مکان‌های پیش بینی شده برای برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان گفت: مدارس آسیه، دبیرستان شاهد، علامه طباطبایی، هنرستان طالقانی، شهید تندگویان، دبیرستان شاهد، سالن دبیرستان شاهد، معلم و دبستان رسالت برای برگزاری کنکور سراسری 96 پیش‌بینی شده است.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.