به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج به مناسبت هفته قوه قضائیه (اول تا هفتم تیر)، اظهار داشت: مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خادم مردم آمادگی لازم برای تأمین امنیت و مقابله جدی با برهم زنندگان آن را در این استان دارند.
وی افزود که دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد پناهگاه و تکیه گاه مردم این استان بوده و در کنار دستگاه های امنیتی و انتظامی حافظ جان، مال و ناموس آنان است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قوام و دوام جوامع به وجود امنیت در آنها بستگی دارد و امنیت نیز جزء عوامل مؤثر در توسعه و پیشرفت همه جانبه هر جامعه است.
حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد که به برکت خون شهدا و رشادت های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اتحاد مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هم اینک ایران اسلامی بالاترین ضریب اقتدار و امنیت را در منطقه خاورمیانه دارد.
وی ابراز داشت: باید ملت ایران بیش از پیش قدردان نعمت امنیت، آسایش و آرامش کنونی حاکم بر کشور بوده و برای حفظ و استمرار هر چه بیشتر آن بکوشند.
به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیر سال 1360 توسط منافقان اول تا هفتم تیر هر سال به نام هفته قوه قضائیه نام‌گذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.