به گزارش ایرنا، سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در نشست با 15 نفر از بانوان ملی پوش فوتبال و فوتسال کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برای حمایت از بانوان ورزشکار در این استان از هیچگونه کمک و تلاشی دریغ نخواهد شد.
وی افزود که بانوان کهگیلویه و بویراحمد دارای استعدادهای چشمگیری در حوزه ورزش هستند و باید گام های مؤثرتری برای شکوفایی هر چه بیشتر این ظرفیت ها و قابلیت های ارزنده برداشته شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ورزشکاران آقا و خانم به ویژه ملی پوشان از ارج و منزلت خاصی نزد متولیان ورزش و مسئولان اجرایی استان برخوردارند.
علوی عنوان کرد که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال برای میزبانی تیم ملی فوتسال بانوان در یکی از رده های سنی در مرداد سال جاری هستند.
بانوان ملی پوش فوتبال و فوتسال کهگیلویه و بویراحمد در این نشست مسائل و مشکلات خود را بیان کردند که مهمترین آنها شامل نبود حامی مالی و کمبود سالن ویژه تمرین بود.
سال گذشته 15 نفر از بانوان کهگیلویه و بویراحمد در رده های مختلف سنی به تیم ملی فوتبال و فوتسال دعوت شدند که از این تعداد در سال جاری چهار نفر در رشته فوتسال و 2 نفر در فوتبال در اردو حضور دارند.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.