به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز سه شنبه در پیام خود آورده است که دست خدای بزرگ از آستین سپاه پاسداران عزتی دیگر را برای انقلاب رقم زد.
نماینده مردم کهگلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در این پیام تصریح کرده است:
حرکت اخیر سپاه یک عامل بازدارنده و هشدار دهنده از موضع اقتدار جمهوری اسلامی و در مقابل هرگونه عوامل تهدید کننده مصالح و منافع کشورمان بوده است.
آیت الله ملک حسینی در این پیام یادآور شده است: شلیک موشک به مقر شیطانی و جنود ابلیس (داعش) ضربه ای مهلک بر پیکر استکبار جهانی و حامیان وی و تروریسم بین المللی بود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد همچنین در بخش دیگری از پیام خود آورده است:
حمله موشکی به داعش نصرت دیگری از سوی خداوند متعال برای همه مومنان و مجاهدان مومنین و مجاهدان در راه خداست که این نصرت را ملت عزیز ایران در مواق و برهه های حساس متعددی به عیان دیده است.
آیت الله ملک حسینی بیان کرده است که باید به این عمق نفوذ و ایجاد رعب و هراس در دل دشمن که در ظل مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب رخ داده افتخار کرد و بر یاران اسلامی و انقلابی و سپاه غیور نیز درود فرستاد.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.
در این حمله موشکی که از استانهای کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریستها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروریستهای تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.
دریافت کننده: جمید جهان**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.