رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی یاسوج با بیان اینکه دولت 406 میلیاردتومان برای رونق تولید واحدهای صنعتی در استان تخصیص داد اما تنها 130 میلیاردتومان جذب شده است، اظهارداشت: انتظار داشتیم اتفاقات ویژه ای در حوزه تولید در استان بیفتد اما نیفتاد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " جبار کیانی" در نشست سوم شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد در محل اتاق بازرگانی یاسوج گفت: این اعتبارات می بایست در فضای کسب و کار این استان تاثیرگذاری فراوانی می داشت اما الان فکر می کنیم این اتفاق نیفتاده است.

کارشناس اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تشریح آخرین شرایط واحدهای صنعتی در این استان, خاطرنشان کرد: 643 واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیاردتومان و اشتغالزایی یک هزار و 288 نفر فعال است.

" محمدامین منوچهری" گفت: بویراحمد بیشترین واحدهای صنعتی فعال و باشت آخرین شهرستان با تعداد 7 واحد را در کهگیلویه و بویراحمد دارا است.

وی تعداد واحدهای فعال و نیمه فعال از 643 واحد موجود در کهگیلویه و بویراحمد را 513 واحد عنوان و یادآور شد: 130 واحد صنعتی و تولیدی در استان راکد است.

این کارشناس اقتصادی اتاق بازرگانی یاسوج افزود: بیشترین واحدهای غیرفعال صنعتی مربوط به شهرستان چرام بادرصد 30.3 درصد و کمترین مربوط به 13.8 درصد است.

منوچهری باتشریح عملکرد بانک های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات رونق به واحدهای صنعتی در استان,اظهارداشت: بانک کشاورزی با پرداخت 36 میلیاردتومان بانک اول در این حوزه است.

وی گفت: بانک ملت ضعیف ترین بانک در پرداخت تسهیلات رونق به واحدهای صنعتی و تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.