محسن نیکروز روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سال گذشته برای کاهش نرخ تلفات انرژی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اقدامات مناسبی صورت گرفت که با اقدامات صورت گرفته توانسته‌ایم نرخ تلفات را از 16،4 درصد به 13،7 درصد برسانیم.
وی مهمترین اقدامات صورت‌گرفته برای کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد را جمع آوری برق‌های ‌غیرمجاز، احداث شبکه‌های جدید، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی، نصب ترانسفورماتورهای جدید و واگذاری انشعابات در کمترین زمان ممکن به مشترکین برق در این استان عنوان کرد.

* 63 میلیارد ریال هزینه کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد
مجری کاهش تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای اجرای پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان در سال گذشته باوجود مشکلات اقتصادی، 63 میلیارد ریال هزینه شد.
نیکروز، اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای طرح کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری را 60 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 11 هزار و 160 انشعاب برق غیرمجاز در مناطق مختلف این استان جمع آوری شد.
وی گفت: در سال گذشته 184 دستگاه ترانسفورماتور در مناطق بحرانی در کهگیلویه و بویراحمد نصب و از سویی 106 کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز احداث شد.
مجری کاهش تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از احداث 54 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در مناطق مختلف این استان طی سال گذشته هم خبر داد.

* آزمایش بیش از 35 هزار کنتور برق در کهگیلویه و بویراحمد
نیکروز افزود: برای کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته، هشت هزار و 791 کنتور معیوب تک فاز، سه فاز و دیماند در این استان تعویض و بیش از 35 هزار کنتور دیگر نیز آزمایش شد.
وی تأکید کرد: با برنامه‌های کارشناسی شده، تلاش می‌شود نرخ تلفات انرژی در سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد به 12.7 درصد برسد.
شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، بیش از 230 هزار مشترک در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.