به گزارش ایرنا، سید علی لدنی نژاد روز یکشنبه در بازدید از کشیک‌های اتفاقات و سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: گشت‌های تخلفات و اتفاقات این شرکت نسبت به شناسایی چنین افرادی اقدام می‌کنند.
وی افزود که برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد دچار تنش آبی هستند و به همین دلیل نیز مصرف بی‌ رویه آب آشامیدنی و استفاده از آن برای کاشت و آبیاری سبزی و صیفی‌ در استان منطقی نیست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این موضوع مشکلات متعددی را در روند تأمین آب آشامیدنی و آب‌رسانی به مردم استان ایجاد می‌کند.
لدنی نژاد عنوان کرد که بروز نوسان در شبکه توزیع آب و اُفت فشار آب در کهگیلویه و بویراحمد در فصول گرم سال به دلیل افزایش میزان مصرف اجتناب ناپذیر است.
وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست بیش از پیش در مصرف آب آشامیدنی صرفه جویی کنند.
لدنی نژاد ابراز داشت: با وجود توصیه‌های مکرر در زمینه مصرف بهینه آب در کهگیلویه و بویراحمد در ایام مختلف سال به ویژه فصول گرم برخی مردم استان نسبت به صرفه‌ جویی در مصرف آن همکاری لازم را ندارند.
وی گفت که مردم کهگیلویه و بویراحمد هرگونه تخلف در زمینه استفاده از آب آشامیدنی و هدررفت آن را از طریق سامانه 122 به اطلاع اداره‌های تابعه آب و فاضلاب استان برسانند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 152 هزار مشترک آب و افزون بر 35 هزار مشترک فاضلاب است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.