به گزارش ایرنا، رضا زارعی روز دوشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به وجود ورزشکاران مستعد کوهنورد و سنگ نورد در این استان، اظهار داشت: کوه دنا با ارتفاع افزون بر پنج هزار متر و داشتن 40 قله بالای چهار هزار متر چهارمین کوه مرتفع کشور بوده و می‌تواند منجر به ارتقای هر چه بیشتر رشته ورزشی کوهنوردی و صعودهای ورزشی در استان شود.
وی افزود که رئیس جدید هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان و تجارب ارزشمند پیشکسوتان برای رشد، توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی استفاده کند.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی بیان کرد: سالن سنگ نوردی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به‌زودی توسط این فدراسیون تجهیز می‌شود.
زارعی عنوان کرد که مسئولان فدراسیون آماده هرگونه حمایت از هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و ورزشکاران این رشته در استان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.
وی ابراز داشت: آموزش کوه‌پیمایی و سنگ نوردی و دوره‌های مربیگری و داوری به‌طور رایگان توسط فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که انتظار می‌رود رئیس جدید هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت خود را ارائه دهد و نحوه اجرای این برنامه‌ها نیز مورد رصد، نظارت و پیگیری مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.
سید محمدتقی علوی خواستار تداوم حمایت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برای ارتقا و پویایی این رشته در کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور افتخارآفرینی هر چه بیشتر در کشور شد.
وی اظهار داشت: مسأله آموزش بیش از پیش توسط هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد جدی گرفته شود.
علوی افزود که رشته کوهنوردی و صعودهای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برخورداری ورزشکاران آن از استعدادهای چشمگیر در صورت حمایت همه جانبه قابل مطرح شدن در کشور خواهد بود.
محمود قلی پور در این نشست با کسب 15 رأی از مجموع 17 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد و دیگر رقیب وی به نام علی اصغر موسی پور نیز تنها 2 رأی به دست آورد.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.