به گزارش ایرنا، اله داد محمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج از پرداخت 357میلیارد ریال از محل تسهیلات رونق تولید به 60واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد درسال گذشته خبر داد و اظهار داشت: این بانک در این مدت به پنج شرکت تامین بذر استان 203 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
وی بیان کرد که سال گذشته بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ازمحل صندوق توسعه ملی به 282طرح 454میلیارد ریال و در سال جاری تاکنون به 51طرح حدود 69میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
مدیرشعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این بانک در سه سال گذشته برای میکانیزاسیون و نوسازی ادوات کشاورزی یکهزار و 335فقره وام به میزان 250 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
محمدی پرداخت 150میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و پرداخت وام قرض الحسنه به 512مددجوی کمیته امداد و بهزیستی به میزان 252میلیارد ریال را از دیگر خدمات سال گذشته بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد ذکرکرد.
وی گفت که بانک کشاورزی برای ساخت مسکن روستایی در سال گذشته به 252متقاضی روستایی 48میلیارد ریال و برای حمایت از واحدهای تولیدی ایثارگران 20میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این میزان 12میلیارد ریال جذب شده است.
وی از پرداخت 700میلیون ریال به زندانیان غیرعمد،350میلیون ریال جهیزیه نوعروسان مددجو و 13میلیارد ریال برای ساخت یک درمانگاه در گچساران از دیگر خدمات این بانک یاد کرد.
محمدی به تعیین تکلیف بدهی 2هزار و 853بدهکار بانکی به میزان 530میلیارد ریال در سال گذشته در قالب بند «و» تبصره 13قانون بودجه اشاره کرد و افزود: 22میلیارد ریال در این مدت بخشودگی جرائم تاخیر بدهکاران اعمال شد.
وی تصریح کرد که بدهکارانی که تا 250میلیون ریال بدهی دارند در صورت پرداخت اصل بدهی مشمول بخشودگی جریمه خواهند شد.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد هشت دهم منابع بانکی کشور به میزان 24هزار میلیارد ریال را دارد، گفت که باید مدیریت منابع و مصارف درفرایند تسهیلات پرداختی اعمال شود.
مدیرشعب بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد مطالبات بانک کشاورزی را 830میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: میزان پرداخت وام این بانک 2.6برابر منابع آن در این استان است.
خبرنگار:مظفر عدالت نسب**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
6162/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.