به گزارش ایرنا، حجت الا سلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت که حرکت تروریستی و ددمنشانه روز چهارشنبه در تهران، برگ ننگین دیگری بر صفحات تاریک تروریست ها، عاملان و مباشران آنها ثبت کرد.
وی با قدردانی از واکنش به موقع، آگاهانه و اعلام موضع بسیاری از علمای اهل سنت کشورمان و برخی کشورهای اسلامی در محکومیت این جنایت شوم و ددمنشانه گفت که تمامی ملت های آزادی خواه و مسلمان بدانند که حرکت های افراطی و وحشی گرایانه داعشی ها هیچ گونه سنخیتی با روح اسلامیت ناب محمدی ندارد.
امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد که دشمنان نظام و این انقلاب بدانند که عزم، انسجام و یکپارچگی ملت بزرگ ایران برای مقابله و خنثی کردن فتنه ها و تروریسم راسخ تر و قوی تر از گذشته خواهد شد.
حجت الا سلام حسینی صدر گفت: البته باید از هوشیاری، صلابت و اقتدار نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی برای مقابله به موقع با این حملات تروریستی قدردانی کرد.
در 2 حمله تروریستی جداگانه روز چهارشنبه هفته جاری در تهران، ساختمان مراجعات اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
حجت الاسلام حسینی صدر در بخش دیگری به موضوع قطع ارتباط برخی کشورهای عربی با تحریک عربستان سعودی تصریح کرد که این مهم نخستین پس لرزه های نشست سران کشورهای عربی با رئیس جمهور آمریکاست.
وی با اشاره به قرارداد ننگین و سنگین 400 میلیارد دلاری کشورهای عربی با آمریکا، اظهار داشت که یکی از دلایل اصلی در قطع روابط دیپلماتیک با قطر زیر بار نرفتن این کشور برای پرداخت سهم خود در این قرار داد است.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.