رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "لهراسب باقری" در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم‌کردن زمینه‌های‌ گسترش و ارتقای روحیه تعاونی‌ها و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمت تلاشگران این بخش و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

باقری گفت: معرفی‌تعاونی‌های توانمند و الگو برای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون‌کشور و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد افزود: ثبت نام دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان‌که شهریور ماه سالجاری برگزار می شود، تا ۳۱ خرداد ادامه دارد.

باقری گفت:تمامی شرکت‌ها و اتحایه‌های تعاونی در گرایش‌های کشاورزی،صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف، خدماتی، اعتبار، دهیاری‌ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی می‌توانند برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کنند.

وی افزود: تعاونگران کهگیلویه و بویراحمد می توانند با مراجعه به  آدرس اینترنتی www.taavonibartar.ir نسبت به ثبت اطلاعات تعاونی خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جشنواره تعاونی های برتر استانی هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریور با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با سایر استان ها برگزار می شود و منتخبان به جشنواره کشوری معرفی می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.