385طرح عمرانی در شهرستان دنا با پیشرفت فیزیکی بالای 40 تا 50 درصد در دست اجراست که 100طرح از این تعداد در سال 95 به اجرا در آمده است.
46طرح با اعتباری افزون بر 9 هزار و 600میلیارد ریال در سفر روزهای 24 و 25 مرداد سال گذشته هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد برای محرومیت زادیی از این استان مصوب شد که 11طرح از این تعداد مربوط به شهرستان دنا بود.
یکهزار و 240میلیارد ریال اعتبار در سال 95 به طرح های عمرانی دنا اختصاص یافت که از این مبلغ 240میلیارد ریال از محل تملک دارایی های سرمایه ای، 35میلیارد ریال از محل ستاد بحران و مابقی از محل بودجه سفر رئیس جمهوری مصوب شده بود.
عباس بهشتی روی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، آرای 57 درصدی مردم سی سخت مرکز این شهرستان را بیانگر قدردانی مردم از خدمات رئیس جمهوری منتخب و دولت یازدهم دانست و تصریح کرد که انتظار می رود دولتمردان دولت تدبیر و امید قدردان این مهم باشند.
فرماندار دنا با اشاره به خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید گفت که در این مدت چهار سال در این شهرستان تحولات عظیمی در حوزه های آب، گازرسانی، مخابرات، راه، بهداشت و درمان و کشاورزی صورت گرفت که قابل قیاس با 15سال گذشته نیست.
بیش از 2 هزار شغل در دولت تدیبر و امید در شهرستان دنا ایجاد شده است.
بهشتی روی گفت که با پیگیری های تیم عمرانی استانداری و نماینده مردم شهرستانهای بویر احمد و دنا جاده چهار بانده نمودن راه ارتباطی به شهر سی سخت عملیات اجرایی آن آغاز شده و امید است روند اجرایی آن با حمایت دستگاه های ذیربط (محیط زیست و منابع طبیعی )به سرعت انجام گیرد.
وی گفت ساخت و تکمیل طرح راهسازی یاسوج به سی سخت و داشتن راه ارتباطی امن و راحت برای گردشگران و همشهریان از حیاتی ترین نیازهای این شهرستان و مرکز استان است.
فرماندار دنا تلاش برای بهره برداری از طرحهای در دست اجرا به ویژه راهسازی، بیمارستان سی سخت، رفع موانع گردشگری شهرستان دنا با توسعه خدمات زیربنایی و پیگیری برای ایجاد شهرک صنعتی در شهر سی سخت را از برنامه های مدیران اجرایی این شهرستان برشمرد.
شهرستان دنا حدود42هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
6162 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.