اردلان زینل زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای وصول این مطالبات تاکنون مکاتبات متعددی با دستگاه‌های اجرایی این شهرستان انجام شده است.
وی بیان کرد: اداره آموزش و پرورش گچساران با 187 میلیارد و 340 میلیون ریال دارای بیشترین بدهکاری به شهرداری دوگنبدان است.
زینل زاده ابراز کرد: اداره‌های شبکه بهداشت و درمان گچساران 75 میلیارد و 95 میلیون ریال، ورزش و جوانان 16 میلیارد و 546 میلیون، راه و شهرسازی 2 میلیارد و 206 میلیون، اداره ثبت احوال 523 میلیون و 550 هزار ریال و جهاد کشاورزی 466 میلیون و 500 هزار ریال به شهرداری دوگنبدان بدهکار هستند.
وی بیان کرد: تمامی مدیران این شهرستان باید نسبت به وصول مطالبات و همچنین پرداخت بدیهی‌های شهرداری احساس مسئولیت کنند تا شهرداری بتواند به تعهدات خود در زمینه زیباسازی، آسفالت و پرداخت حقوق کارکنان و همچنین رساندن خدمات بهتر به شهروندان گچسارانی عمل کند.
زینل زاده مساحت معابر شهر دوگنبدان را 690 هکتار اعلام کرد و افزود: 15 درصد از معابر شهر دوگنبدان خاکی است و نیاز به بهسازی و آسفالت دارد.
وی با بیان اینکه هم اکنون حواله بیش از چهار هزار تن قیر رایگان برای شهرداری دوگنبدان صادر شده افزود: با این میزان قیر می‌توان معابر خاکی این شهر را آسفالت کرد.
شهر 110 هزار نفری دوگنبدان در 150 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.
خبرنگار: مریم صیادی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.