فتاح محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 18:30 دقیقه عصر 14 خرداد سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج و مصلاها یا مساجد جامع دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد آغاز و به نماز مغرب و عشا و صرف افطاری ختم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سخنران ملی این آیین به‌ زودی مشخص و اعلام می‌ شود، افزود که زمان و مکان برگزاری آیین بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد نیز ساعت 18:30 دقیقه عصر دوشنبه هفته آینده در مسجد صاحب‌ الزمان (عج) یاسوج و مساجد جامع دیگر شهرهای استان است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج کمیته برای برگزاری هر چه باشکوه ‌تر آیین ‌های 14 و 15 خرداد سال جاری در این استان تشکیل و فعال شده است.
محمدی عنوان کرد که این کمیته ‌ها شامل کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته پشتیبانی با مسئولیت استانداری، کمیته فضای مجازی با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما و کمیته فرهنگی و علمی با مسئولیت دانشگاه یاسوج است.
وی ابراز داشت: ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که سخنرانان در این آیین‌ ها علاوه بر تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) به تشریح هر چه بیشتر اهمیت اصل ولایت فقیه و نقش آن در اداره حکومت اسلامی بپردازند.
محمدی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌ های مهم امام راحل که عامل پیروزی، تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی نیز بود دعوت مردم به وحدت و انسجام است.
وی افزود که نیاز ضروری ایران اسلامی در شرایط کنونی و با توجه به داشتن دشمنان متعدد اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مردم خواهد بود.
محمدی بیان کرد: باید نسل جوان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از پیش با اندیشه‌ ها و آرمان های امام خمینی (ره) و ابعاد شخصیتی ایشان در زمینه‌ های مختلف آشنا کرد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.