سید علی لدنی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای این کشیک‌ها در طول ماه رمضان سال جاری به‌طور مستمر از تأسیسات آب آشامیدنی شهرهای 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد بازدید می‌کنند.
وی افزود که در این بازدیدها علاوه بر آب‌رسانی به‌موقع به مردم شهرهای کهگیلویه و بویراحمد هرگونه مشکلی از جمله قطعی آب، شکستگی لوله‌ها و خطوط انتقال نیز در اسرع وقت برطرف خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از تشکیل و فعال کردن این کشیک‌ها مدیریت مناسب‌تر توزیع آب آشامیدنی در شهرهای استان، خدمات ‌دهی هر چه‌بهتر به مردم و تلاش برای جلب رضایت آنان در ماه رمضان سال جاری است.
لدنی نژاد عنوان کرد که 2 سال اخیر تشکیل و فعال کردن این کشیک‌ها در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد توسط شرکت آب و فاضلاب استان نقش بسزایی در مدیریت توزیع آب آشامیدنی در ماه رمضان داشته است.
وی ابراز داشت: مسئولان شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تمامی تلاش و همت خود را برای خدمات ‌رسانی مطلوب به مردم شهرهای این استان در ماه رمضان به کار خواهند گرفت.
لدنی نژاد گفت که مردم شهرهای کهگیلویه و بویراحمد هرگونه کمبود و یا قطعی آب در ماه رمضان سال جاری را از طریق سامانه گویای 122 اطلاع ‌رسانی کنند تا اقدام‌های لازم برای رفع مشکلات آب‌رسانی و کمبود آب انجام شود.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 140 هزار مشترک آب و افزون بر 30 هزار مشترک فاضلاب است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.