به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت که البته دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب نیز در حرم مطهر امام راحل قول دادند به وعده ها و عهدی که با مردم بسته، پایبند خواهد بود.
وی تصریح کرد که پیروز واقعی و اصلی در انتخابات 29 اردیبهشت امسال مردم، انقلاب، قرآن و اسلام است و ملت رشید، آگاه و زمان شناس ایران اسلامی دشمنان و بدخواهان این نظام را با حضور بی نظیر خود در این عرصه حساس بار دیگر متحیر و انگشت به دهان کرد.
امام جمعه یاسوج یادآور شد که حضور بیش از 73 درصدی مردم پای صندوق های رای و شور و شوق وصف ناپذیر ملت در این عرصه سرنوشت ساز در تاریخ جمهوری اسلامی بی نظیر بوده و بدون شک این مشارکت گسترده و امیدبخش خاری در چشم بدخواهان و پشتوانه ای برای دوستداران انقلاب بود.
حجت الاسلام حسینی گفت که مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی روز 29اردیبشهت با حضور دشمن هراس خود در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تمامی ترفندها و توطئه های دشمنان برای کم فروغ ماندن حضور مردم در پای صندوق های رای را نقش برآب کردند و هرچه آنها بافتند، ملت ایران پنبه کرد.
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه یاسوج دامن زدن به اختلاف ها ، کینه ورزی ها و ایجاد توطئه و دو دستگی را هدف اصلی دشمن دانست و گفت که نیاز مبرم و اساسی برای پویای، پیشرفت و عزت روز افزون ایران اسلامی وحدت، انسجام و حفظ همبستگی ملی است.
وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به منطقه و قراردادهای میلیاردی و نفتی با آل سعود، گفت که شاهان عربی و سعودی عزت و اقتدار خود را تنها در هم پیمانی و نوکری آمریکا جستجو کرده اند که بدون شک مسیری غلط و سرانجام به نابودی و ذبح آل سعود منجر خواهد شد.
امام جمعه یاسوج در بخش دیگری ضمن محکومیت اقدام ددمنشانه، خصمانه و غیرانسانی رژیم آل خلیفه در هتک حرمت شیخ عیسی قاسم رهبر مقتدر شیعیان بحرین، تاکید کرد که این اقدام ظالمانه زمان نابودی و سقوط این رژیم منحوس را نزدیک تر کرده است.
مردم خداجوی و نمازگزاران یاسوجی همچنین در نماز جمعه امروز، با سردادن شعارهایی جنایات وحشیانه و اقدام ددمنشانه رژیم آل خلیفه در هتک حرمت رهبرشیعیان بحرینی را محکوم و نفرت و انزجار خود را نسبت به این اقدام ظالمانه و ضد حقوق بشری اعلام کردند.
خبرنگار:حمید جهان** انتشاردهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.