در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت غلام محمد زارعی از حضور حماسی ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد پای صندوق‌های رأی و خلق شکوه و حماسه قدردانی کرده است.
در ادامه این پیام آمده است: ملت سرافراز ایران اسلامی روز 29 اردیبهشت با عنایت الهی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرتمندانه و با افتخار گام بلند دیگری به سوی حاکمیت بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود برداشتند.
در این پیام بیان شده است: حضور عظیم و غرورآفرین مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران ضمن به نمایش گذاشتن جلوه مردم سالاری دینی در برابر چشم جهانیان سبب ناامیدی دشمنان قسم‌ خورده، خرسندی دلسوزان نظام و انقلاب و شادی دل رهبر معظم انقلاب شد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: پیروز واقعی این انتخابات شامل نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران خواهند بود.
در این پیام آمده است: ذات انتخابات رقابت است اما منافع عمومی و ارزش‌های اخلاقی می‌طلبد که پس از این دوران رقابت پایان یابد و به دوران رفاقت تبدیل شود و منتخب مردم با هر سلیقه سیاسی نیز رئیس‌ جمهور کشور و ملت ایران است و همه باید به وی کمک کنند تا در چارچوب قانون بتواند به وظایف محوله خود عمل کند.
در ادامه این پیام بیان شده است: با کمک، همدلی و همفکری نخبگان، گروه‌های سیاسی و منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد می‌توان با ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی و جریانی بر مشکلات استان غلبه کرد.
در این پیام عنوان شده است: این انتخابات سرآغاز راهی پرامید به‌سوی دستیابی به قله‌های رفیع توسعه در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
در ادامه این پیام آمده است: بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک به منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد از حضور گسترده و آگاهانه مردم همیشه در صحنه این استان که بااحساس مسئولیت مثال ‌زدنی در این آزمون مهم سیاسی شرکت کرده و تمامی افرادی که با تلاش و پیگیری‌های خود زمینه تحقق این افتخار ملی و اسلامی را در سطح ملی و استانی فراهم کردند قدردانی کنم.
در پایان این پیام بیان شده است: برای منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری آرزوی موفقیت کرده و از خداوند متعال توفیق همگان را در پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت و تعالی کشور مسألت دارم.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.