به گزارش ایرنا، تمام طیف‌ های مختلف اجتماعی و سیاسی از همان آغاز انتخابات با حضور حماسی خود در پای صندوقهای رای بار دیگر حماسه ای سرنوشت ساز برای نظام اسلامی ایران ثبت کردند.
شهروندان دهدشتی با توجه به اهمیت بالای انتخابات در سرنوشت نظام و مجامع بین المللی با حضور پرشور خود در حوزه‌های انتخابیه برگ زرین دیگری بر صفحه افتخارات نظام افزودند.
یک فرهنگی دهدشتی در شهرستان کهگیلویه در خصوص شرکت در انتخابات می گوید: من در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت می کنم زیرا حضور من در انتخابات نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور در همه زمینه ها دارد.
علی حسینی افزود: حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای علاوه بر افزایش قدرت بین المللی کشور ایران، جواب محکمی به مستکبران غربی نیز خواهد بود.
یکی دیگر از شهروندان دهدشتی که خود را استاد دانشگاه معرفی می کند، گفت: مردم با رای خود به یک جریان سیاسی نقش تعیین کننده ای در توسعه و پشبرد اهداف نظام خواهند داشت.
جواد متقی بیان کرد: مردم باید در انتخاب کرسی ریاست جمهوری فردی را انتخاب کنند که علاوه بر قدرت سیاسی و چانه زنی لازم، زمینه را برای بهبود اوضاع معیشتی و اجتماعی آنها فراهم کنند.
یکی دیگر از شهروندان دهدشتی تصریح کرد که مناظره های انتخاباتی و برنامه های منسجم آنها برای توسعه کشور نقش مهمی در انتخاب صندلی ریاست جمهوری داشته است.
مهدی رستمی اضافه کرد: بیشتر مردم کاندیدای ریاست جمهوری را از مناظره های انتخاباتی و برنامه های عملیاتی آنها انتخاب کردند.
شهرستان کهگیلویه با جمعیتی بالغ بر 132 هزار نفر دارای 365 روستای بزرگ و کوچک، چهار بخش، چهار شهر و 10 دهستان است.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7531 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.