به گزارش ایرنا، گزارش خبرنگاران ایرنا از جای جای این استان و شهرها و مناطق مختلف حاکی از حضور بانشاط و امیدآفرین مردم در پای صندوق های رای است.
مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد که همواره در همه صحنه های حساس و سرنوشت ساز با بینش عمیق و سیاسی خود حضوری افتخار آمیز داشته اند این بار نیز آماده اند تا با حضوری متفاوت برگ زرین دیگری را به افتخارات خود بیفزایند.
معرفت و بینش سیاسی در وجود این مردم به گونه ای بوده که با گذشت زمان هرگز غبار فراموشی بر حس میهن پرستی، وفاداری و قدرشناسی آنان با وجود سختی ها و مرارت ها و کمبودها به خود نگرفت بلکه این سختی ها آنان را مصمم تر، راسخ تر و امیدوارتر از گذشته برای دفاع از کیان، دین و آرمان های والای انقلاب و نظام کرده است.
برخی از مردم در این زمینه به خبرنگار ایرنا و با اشاره به حساسیت و تاثیرگذاری انتخابات ریاست جمهوری در عرصه داخلی و بین المللی و اهمیت حضور مردم در این راستا، معتقدند رئیس جمهوری که با رأی قاطع ملت و با مشارکت حداکثری انتخاب شود، به همان میزان و با پشتوانه عظیم مردمی می تواند در سطح مجامع بین المللی مقتدرتر و مصمم تر از حق ملت ایران دفاع و سبب تقویت مناسبات و تعاملات با دیگر کشورها شود.
آنان معتقدند که حضور در انتخابات و هر برگ رای علاوه بر مشروعیت بخشیدن و مقبولیت مجدد نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی، پیام محکم و دندان شکنی به رجزخوانی ها و خط بطلانی بر همه گزینه های روی میز دشمنان و تهدیدکنندگان کشورمان است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر از حضور مردم در همین ساعات اولیه صبح به خبرنگار ایرنا گفت که 921 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، پیش بینی شده است.
سید موسی خادمی اظهار داشت که شمار واجدان شرایط رای دادن در انتخابات باشکوه فردا در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز 528 هزار و 930 نفر اعلام شده که 13 هزار و 681 نفر از آنان رای اولی هستند.
خبرنگار : حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.