نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، بهترین گزینه برای ریاست جمهوری دوازدهم را " حسن روحانی" عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" اسحاق جهانگیری" در جمع هزاران هوادار خود و " حسن روحانی" در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج گفت: به دوستانی که صدای من را می‌شنوند می‌گویم با وعده های دروغین خیالبافی نکنید و مطمئن باشید بهترین گزینه برای ریاست جمهوری دوازدهم ایران شخص آقای روحانی است.

وی با تشریح وضعیت کنونی ایران و کشورهای همسایه، اظهارداشت: این را بدانید که دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته و منتظر انتخاب رئیس جمهور آینده ما است.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران افزود: ما در منطقه ای قرار گرفته ایم که گروه های تروریستی و تکفیری هر روز در گوشه ای آتش جنگ می افروزند و در آمریکا فریاد جنگ سر می دهند اما ما پای نظام و انقلاب ایستاده ایم و در مقابل بی تدبیری ها با عقل و تدبیر صحبت می کنیم.

بدنبال عزت ایران هستیم 

جهانگیری با تاکید بر اینکه امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته و باید در انتخاب رئیس جمهور دقت کنیم، خاطرنشان کرد: امروز جمع شدن شما اینجا یک پیام دارد و آن اینکه همه ما به دنبال عزت ایران هستیم و ایران پیشرفته توسعه یافته می خواهیم که هر ایرانی زندگی در ایران را افتخار خود بداند .

وی گفت:  ما به دنبال زندگی عزتمند و با شرافت برای همه ایرانیان هستیم و دنبال کشوری هستیم که در آن هیچ کسی سر گرسنه بر بالین نگذارد و همه شغل و درآمد داشته باشند و کار کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه هفته جاری، بیان داشت: ما به دنبال آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، آزادی و استقلال هستیم و تبلور این اتفاقات در انتخابات رخ می دهد.

جهانگیری افزود: ایران در مسیر توسعه قرار گرفته اما ما فراموش نکرده و از یاد نبرده ایم که دولتی قبل از این دولت بود و قیمت ها در آن لحظه ای تغییر می کرد و استفاده از تدبیر و خرد جمعی در آن راهی نداشت.

رئیس جمهور باید با دیپلماسی بتواند سایه جنگ را از سرکشور بردارد

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد ایران به رئیس جمهوری نیاز دارد که بتواند مدیریت اقتصادی کشور را به سمتی پیش ببرد که از آن اشتغال بیرون بیاید و با دیپلماسی قوی سایه جنگ را از کشور برطرف کند.

وی گفت: روحانی رئیس جمهور ما توانمندترین مرد دیپلماسی ایران است و به کمک دکتر ظریف و یاران خود بزرگترین گفت وگوی تاریخ ایران را رقم زد و در مقابل شش کشور بزرگ دنیا سر افراز بیرون آمد.

جهانگیری افزود: من می‌دانم خانواده عزیزی که قدرت تامین معیشت خود را ندارد و فرزند بیکار دارد چه رنجی را تحمل می کند.

برنامه دکتر روحانی برنامه کاملی است 

معاون اول رئیس جمهور ایران با بیان اینکه من آمده‌ام بگویم برنامه دکتر روحانی برنامه کاملی است، اظهارداشت:  ما به ملت ایران اعلام می کنیم ببینید به چه دولت و رئیس جمهوری نیاز دارید؟

وی گفت: شما در این مقطع باید از رئیس‌جمهوری که تدبیر داشته باشد و همه علما و دانشجویان و طلاب و اقشار را به صحنه بیاورد و سابقه اش نیز این را اثبات کرده حمایت کنید.

کسی که یک روز کار اجرایی نکرده است نمی تواند شغل ایجاد کند 

جهانگیری افزود: کسی که در تمام عمرش یک روز کار اجرایی نکرده نمی تواند شغل ایجاد کند و باید به این آقایان بگوییم در کارنامه شما چه کار دیپلماسی و اقتصادی وجود دارد؟

وی گفت: ما برای مناطق محروم برنامه ویژه داریم و از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم به هر خانواده نیازمند بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومان کمک‌کنیم و در مرحله بعد افراد تحت پوشش و در مرحله بعد متقاضیان را حمایت کنیم.

نامزد انتخابات دوازدهم ریاست‌جمهوری تاکید کرد: همه خانواده‌های‌ایرانی‌صاحب سهام عدالت هستند و از اول امسال هر خانواده تحت پوشش صاحب ۲ میلیون تومان سهام و سایر خانواده ها تا پایان شهریور صاحب سهام در بهترین کارخانه های ایران تاسقف 10 میلیون تومان  خواهند شد.

جهانگیری به موضوع برجام نیز اشاره و تصریح کرد: در مدل برجام، همه توان و ظرفیت کشور در حمایت از آن قرار گرفت، رهبری حمایت کرد و دولت تمام تلاش خود را به کار بست و این در سیاست جواب داد پس برای استان  کهگیلویه و بویراحمد هم باید چنین مدلی ایجاد کنیم.

قائل به حذف جریان های سیاسی مخالف نیستیم 

وی گفت: ما قائل به حذف جریان‌های سیاسی حتی جریان‌های مخالف نبوده و حتی معتقدیم باید از ظرفیت تمامی جریان‌های سیاسی برای رشد و بالندگی ایران بهره جست و البته این را در عمل ثابت کرده ایم.

این نامزد انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ایران در بخش هایی از سخنان خود به رشادت های قوم " لر " در تاریخ اشاره و اظهار داشت:مردم کهگیلویه و بویراحمد بر تارک ایران می‌درخشد و هر وقت ایران پیشرفت و موفقیتی داشته عشایر ایران نقش بی بدیلی در آن داشتند.

کهگیلویه و بویراحمد را باید از محرومیت خارج کنیم 

جهانگیری با اشاره به اینکه همه باید کمک کنیم تا کهگیلویه و بویراحمد را از محرومیت‌های کنونی خارج کنیم، یادآورشد: باید یاسوج به راه آهن سراسری وصل شود و من به شما قول می دهم مسئول پیگیری مسایل و مشکلات این استان در دولت بعد خواهم شد.

وی با بیان اینکه من قبول ندارم کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم دکتر روحانی باید محروم باشد، تصریح کرد: این استان باید توسعه پیدا کند و برای حل مشکلات آن هم به یک راه حل جامع رسیده ایم.

معاون اول ریاست جمهوری ایران گفت: عملیات اجرایی سدتنگ سرخ یاسوج بزودی آغاز و شاهد رونق بیشتری در دولت بعدی روحانی در این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.