به گزارش ایرنا، جهانگیری در جمع هواداران خود در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج تاکید کرد: کشور اکنون به رئیس جمهوری نیاز دارد که قادر باشد از همه توان و ظرفیت های ایران برای اعتلا و پیشرفت آن بهره ببرد و همه گروه ها، جریان های سیاسی، نخبگان، علما و فرهیختگان و قشرهای مختلف مردم را به صحنه آورده تا در توسعه کشور مشارکت کنند.
وی گفت: به رئیس حمهوری نیاز داریم که بتواند مدیریت اقتصادی کشور را به سمتی ببرد که منجر به ایجاد اشتغال شده و همه مردم از اقتصاد منتفع شوند.
وی تصریح کرد: شرایط کنونی رئیس جمهوری می خواهد که بتواند با دیپلماسی قوی سایه جنگ را از سر کشور و ملت ایران دور کند و چنین ویژگی های مهمی تنها در حجت الاسلام دکتر حسن روحانی وجود دارد.
جهانگیری ادامه داد: مردم نباید فریب شعارها و وعده های دروغین و خیالبافی برخی افراد را بخورند و فردی که در زندگی کاری خود یک روز کار اجرایی نکرده است چگونه می تواند رئیس جمهوری ملت بزرگ ایران شود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از مردم خواست که سوابق کاری نامزدها را بررسی کنند تا بدانند که روحانی قوی ترین مرد دپلماسی ایران است به طوری که توانست با کمک تیم مذاکره کننده هسته ای توانمند بزرگترین گفت و گوی سیاسی تاریخ جهان را در مقابل قدرت های بزرگ دنیا هدایت کرده و سرافراز بیرون آید.
به گفته وی، روحانی توانست مسیر اقتصاد کشور را به مسیر صحیح برگرداند تا تورم کاهش یافته و قدرت خرید مردم افزایش یابد.
جهانگیری با تشریح وضعیت کشور گفت: ما به دنبال عزت ایران، کشور توسعه یافته، زندگی عزتمند و با شرافت برای مردم هستیم به طوری که هیچکس گرسنه سر بر بالین نگذارد و همگان دارای شغل و درآمد باشند.
وی افزود: همه به دنبال احیای آرمان های بزرگ نظام اسلامی، انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبری معظم هستیم و تبلور این رویداد در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق می افتد.
وی تاکید کرد: جهان به انتخابات ریاست جمهوری ایران چشم دوخته است و باید در انتخاب فرد اصلح برای نخستین مقام اجرایی کشور دقت شود.
جهانگیری اظهارکرد: ایران در منطقه ای قرار دارد که شعله های جنگ در آن گسترده شده و گروهک های تروریستی و تکفیری در آن کشتار می کنند؛ جنگ طلبان در آمریکا علیه ایران فریاد جنگ سر می دهند؛ ملت ایران با شرکت گسترده در انتخابات با اقتدار از نظام و انقلاب دفاع و مقابل بی تدبیری های غربی ها ایستادگی می کنند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم از یاد نبرده اند سال هایی را که قیمت کالاها به صورت لحظه ای تغییر می کرد و کارخانه ها تعطیل می شد اما دولت یازدهم با تدبیر کشور را در مسیر صحیح توسعه قرار داد و این مسیر در دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد یافت.
جهانگیری افزود: دولت دوازدهم برنامه جامعی برای حل مشکلات مناطق محروم کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد طراحی کرده و با برنامه های دقیق پرداخت یارانه کنونی را استمرار می دهد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال به هر خانواده نیازمند ماهانه بین 2 تا هفت میلیون ریال مستمری پرداخت می شود که این امر در مرحله نخست مختص افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی است و در مرحله دوم شامل دیگر قشرهای نیازمند جامعه هم می شود.
جهانگیری گفت: تصمیم مهم دیگر دولت کنونی و دوازدهم، سهام دار کردن 50 میلیون ایرانی در کارخانه های کشور است و تا شهریور آینده خانواده پنج نفره ایرانی 100میلیون ریال سهام عدالت در کارخانه ها خواهد داشت.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اظهار کرد:برای حل مشکلات کشور به یک راه حل مدرن رسیده که همان استفاده از مدل برجام است و باید برای حل مشکلات کشور در هر حوزه از قوی ترین کارشناسان استفاده شده و همه توان کشور نیز از آن حمایت کند.
جهانگیری افزود: کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت، گفت و گوی ملی و انسجام نیاز دارد و نباید جا برای هیچ فرد، گروه و قشری تنگ شود.
به گفته وی، هدف مشترک مردم و مسئولان کشور باید پیشرفت ایران و سربلندی نظام و انقلاب باشد و این دست یافتنی است.
جهانگیری تاکید کرد:مردم ایران با انتخاب روحانی در 29 اردیبهشت برای حل بقیه مشکلات کشور در زمینه های مختلف دولت را یاری می دهند و در این روز بزرگ صمیمیت، وحدت و انسجام خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی تاکید کرد: دولت برای استان کهگیلویه و بویراحمد که از نظر منابع، نفت و گاز، طبیعت و آب غنی است برنامه توسعه ای دارد و خودم مسئول پیگیری این امر خواهم بود.
جهانگیری اذعان کرد: این استان با داشتن این همه منابع و ظرفیت نباید محرومیت را یدک بکشد بلکه باید روز به روز توسعه یابد.
1662/7535/8005/ 6037
خبرنگاران: مسعود علیزاده و منصور زرگر **انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.