غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساختن یک خانه راحت‌تر از ساماندهی یک خانه مخروبه است، تصریح کرد: دولت تدبیر وامید در آغاز کار در بخش‌های مختلف با مخروبه‌ها و نابسامانی‌های زیادی مواجه بود.
وی عنوان کرد که تورمی که در دولت اصلاحات از حدود 50 درصد به 15 درصد کاهش یافته بود، قبل از دولت تدبیر وامید به دلیل سوءتدبیرها به 40 درصد رسیده بود و این وضعیت کشور را در بن بست مشکلات اقتصادی قرار داده بود.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به تلاش‌های دولت تدبیر و امید برای ساماندهی امور و ثبات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: خدمات بزرگ دولت در تمامی بخش‌ها شرایط خوبی را برای توسعه و آبادانی فراهم کرده است.
وی مهار تورم 40 درصدی و افزایش رشد اقتصادی را حاصل عقلانیت و کارآمدی دولت و مجلس دانست و افزود که دولت یازدهم باوجود کاهش قیمت نفت به هر بشکه 40 دلار، خدمات بزرگی را به کشور عرضه کرده است.
تاجگردون به رشد 150 درصدی بودجه کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر وامید اشاره کرد و گفت: سهم بودجه این استان از بودجه کشور از یک درصد به 2.5 درصد افزایش یافته است.
وی اظهار کرد که بودجه کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 به بیش از 11 هزار میلیارد ریال رسیده که باید قدردان همت دولت و برنامه ریزی‌های درست آن برای توسعه و آبادی مناطق محروم بود.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه بیشتر مردم به وعده‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت، ایجاد پنج هزار فرصت شغلی و افزایش یارانه وعدهای واقع بینانه ای نیست.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و شورای اسلامی تصریح کرد که ایجاد اشتغال و هر خدمت دیگری منوط به توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری کلان است و ایجاد چند هزار فرصت شغلی تنها توقعات مردم مستحق خدمت را افزایش می‌دهد.
وی بابیان این که داشتن شغل مناسب حق هر جوان ایرانی است تصریح کرد که رفع مشکلات بیکاری نیازمند جذب سرمایه و رونق اقتصادی بوده و این کار بزرگ و زمان‌بر با وعده‌های کارشناسی نشده منافات دارد.
تاجگردون اظهار کرد که دولت تدبیر و امید شرایط آرمانی خوبی را برای تداوم خدمات امید آفرین نظام و انقلاب و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب فراهم کرده است.
وی تصریح کرد که 29 اردیبهشت مردم با مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری برای انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.