به گزارش ایرنا، سردار مهدی انصاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در این مدت 245 نفر قاچاقچی دستگیر، هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 50 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
وی افزود که نسبت به مدت مشابه پارسال میزان کشف انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد 106 درصد، دستگیری قاچاقچیان 13 درصد و توقیف خودرو نیز 19 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفته جاری و با انجام چهار عملیات جداگانه نیز 354 کیلوگرم ماده مخدر شامل 334 کیلوگرم تریاک و 20 کیلوگرم حشیش در این استان کشف و ضبط شد.
سردار انصاری عنوان کرد که در این مدت 6 قاچاقچی دستگیر، چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 6 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
وی ابراز داشت: میزان وقوع سرقت، نزاع‌های دسته جمعی و سرقت خشن در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 23، 20 و 50 درصد کاهش یافته است.
وی گفت که برای تأمین امنیت انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد 2 مأموریت مهم و اساسی در دستور کار پلیس و مسئولان فرماندهی انتظامی این استان است.
سردار انصاری اظهار داشت: این 2 مأموریت شامل ایجاد نظم و آرامش به منظور فراهم کردن شرایط لازم در راستای حضور حداکثری مردم کهگیلویه و بویراحمد در پای صندوق‌های اخذ رأی و حفاظت از آرای مردم استان خواهد بود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.