نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تلاش عده ای برای کشاندن انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم خبرداد و تاکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نباید به دور دوم کشیده شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سهیلا جلودارزاده" در ستاد خانه کارگر گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد و در جمع پرشور حامیان "حسن روحانی" نامزد انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری گفت: با یک برنامه‌ریزی چند نفر را مطرح کرده‌اند که انتخابات را به دور دوم بکشانند.

وی‌تاکید کرد که ما نباید بگذاریم این اتفاق شکل بگیرد و همه بدانند وجود آنان برای پیشرفت کشور مضر است.

در دولت اصلاحات، مردم برای ساختن ایران همت گذاشتند

عضو شورای مرکزی خانه کارگر کشور با تشریح برخی مسائل اقتصادی کشور در دولت‌های گذشته، اظهارداشت: در زمان ریاست‌جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با نفت بشکه‌ای هشت دلار سازندگی را آغاز و بسیاری از خرابه های زمان جنگ و کارخانجات آباد شد.

جلودارزاده گفت: حدود چهل سال است که در کنار هم از سرزمین ایران حفاظت می کنیم و هشت سال تمام جهان با ما جنگیدند اما نتوانستند در اراده مردم خللی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه نخست وزیر محبوب زمان جنگ با تمام مشکلات مملکت را به خوبی اداره کرد و مردم نیز با وی همکاری خوبی داشتند، تصریح کرد: در دولت اصلاحات، مردم برای ساختن یک کشور جهانی همت کردند و سید محمد خاتمی با نفت بشکه ای ۱۲ دلار کشور را در همه زمینه‌ها تعالی و ساخت و خبری از دزدی نبود و تمام بدهی‌های بین المللی کشور پرداخت و صندوق ذخیره ارزی نیز با بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار تحویل داده شد.

در دولت مطلوب اصولگرایان ثروت‌های ملی به غارت رفت

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در دولتی که سلطان همه امکانات بود و در دوران طلایی نفت ۱۲۰ دلاری که اندازه همه دوره‌ها درآمد کسب شد دیدیم که چگونه سرمایه‌ها نابود شد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منحل و اقتصاد به شدت زمین خورد، دکل گم شد و این همه پول نفت به فنا رفت و اکنون با چه رویی دوباره آمده‌اند؟

جلودارزاده افزود: در دولت مطلوب اصولگرایان ریال تا دو سوم بی‌ارزش شد و ثروت ملی به غارت رفت و هاشمی و خاتمی که با دست خالی کشور را ساختند و صندوق ذخیره ارزی را پر کردند دیدیم چگونه این سرمایه ملی را بر باد دادند.

نماینده اصلاح‌طلب چهار دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعد از چهارسال هنوز نتوانستیم مشکل‌بیش از ۶۰ درصد کارخانجات را حل‌کنیم، اظهارداشت: چه زیبا گفت مرحوم هاشمی که خرابی‌های این هشت سال تا سال‌ها مرتفع  نخواهد شد.

این چه جریانی است که حاشیه شهرهای مقدس را آلوده کرده است 

وی گفت: مردم گچساران شاهد هستید در این چهار سال ۲۶ پروژه ورزشی و پروژه های عمرانی در حال اجرا است که نوید توسعه را می‌دهد، چه جریانی در کشور است که نمی‌گذارد این کشور آباد شود؟! اعتماد به وجود بیاید؟اقتصاد رشد پیدا کند؟

جلودارزاده افزود: چندین سال است که رهبر انقلاب از اقتصاد می‌گوید و شعارهای سال‌ها را بیشتر اقتصادی می گذارند و این چه جریانی است که روز به روز فرهنگ و اقتصاد کشور را به نابودی می‌کشاند؟!

این فعال سیاسی اصلاح طلب با ذکر خاطره ای، یادآورشد: در سفری که به مشهد داشتم گزارش دادند که امروز بیشترین فساد در حاشیه و اطراف شهر مشهد است که این یک مصیبت است و این چه جریانی است که حاشیه شهرهای مقدس را آلوده کرده است؟

جلودارزاده گفت: این چه جریانی است که آدم ها را به دلیل اعتراض به زندان می‌برند و چه جریانی است که کارتن خواب‌ها را زیاد کرده است؟

بگفته این نماینده مجلس شورای اسلامی، این جریان از ابتدای انقلاب تا به امروز رشد کرده و مداوم رنگ عوض می کند زیرا تنها به فکر امیال سیاسی خودشان و جیب هایشان هستند و مردم نباید فریب این جریان را بخورند.

وی با طرح این سوال که آقای قالیباف آن ۴ درصد اقلیتی که سرمایه ملت را می برند آیا فرزندان هاشمی و خاتمی و اصلاح طلبان هستند؟ ادامه داد: این مدیران چه کسانی هستند؟ اینها همه قوم و خویش خودتان هستند.

دوست نداریم نوکر روسیه و چین باشیم

عضو فراکسیون امید مجلس دهم شورای اسلامی گفت: این جریانی که مقصر همه مسائل هستند ابایی ندارند که به رهبری هم ضربه بزنند که این هم آیا ثابت نشد؟!کسانی که هشت سال تباهی و ظلم را تدارک دیدند الان در ستادهای انتخاباتی کدام آقا جمع هستند؟ اکنون رنگ عوض کرده اند، وقتی کلمات فریبکارانه از آنان می شنوید بدانید با قبلی مشترک هستند.

جلودارزاده افزود: مردم به روستائیان صادق و فهیم برسانید که اینها چه کلاهی می خواهند بر سرشان بگذارند، بدانند چه کسانی کشاورزی را خراب کرد و دیدیم گندمی که در دولت اصلاحات خودکفا شده بود در هشت سال وارد کننده شده بودند.

وی گفت: دوباره شرایطی ایجاد نکنیم که کارخانجات یکی پس از دیگری از بین بروند و خفقان ایجاد کنند، ما دوست نداریم نوکر چین و روسیه باشیم و نمی خواهیم شرایط بردگی کردن کشورها شکل گیرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهارداشت: هر سه کاندیدای رقیب روحانی، یکی هستند و نگذاریم خط رفاه طلبی در کشور ایجاد شود.

روحانی نقشه راه توسعه است

جلودارزاده گفت: روحانی برای ما یک شخص نیست بلکه یک راه است که کشور را می تواند به توسعه برساند و اگر موفق نشود خبری از توسعه نخواهد بود و سقوط در پیش است.

نماینده تهران، ری و شیمرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: خاتمی جزء وفادارای از نظام کاری کرده است؟هر آنچه آبروی فرهنگی،سیاسی و اجتماعی برای کشور بود ایجاد کرد و تفرقه ها را به وحدت تبدیل کرد،یک دولت ،دولت تفرقه انداز است و یک دولت دولت محور وحدت و نگذاریم شیطان ها به جامعه و قدرت برگردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.