به گزارش ایرنا، تیم نفت و گاز گچساران عصر روز دوشنبه در یک بازی خانگی در زمین بی طرف فولاد خوزستان به میدان رفت و با نتیجه صفر بر صفر برابر حریف متوقف شد تا آخرین امید خود برای راهیابی به لیگ دسته اول فوتبال کشور را از دست دهد.
بازی تیم‌های نفت و گاز گچساران و شهرداری همدان بر اساس برنامه قرار بود در شهر دوگنبدان برگزار شود اما به دلیل برخی حواشی با رأی کمیته انضباطی در زمین بی طرف و بدون تماشاگر برگزار شد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که با درخشش توانسته بود تا هفته چهارم مرحله دوم در صدر جدول گروه خود قرار گیرد، پس از سه شکست متوالی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ماندنی شد.
با این نتیجه تیم نفت و گاز گچساران با 10 امتیاز و تفاضل گل منفی یک در رده پنجم جدول 6 تیمی گروه نخست قرار گرفت.
در گروه نخست تیم های شهرداری کاشان و شهرداری همدان با 14 و 15 امتیاز مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند.
تیم نفت و گاز گچساران به همراه تیم‌های شهرداری همدان، شهرداری تبریز، اروند خرمشهر، شاهین شهرداری بوشهر و هف سمنان در گروه نخست رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
تیم‌های نخست هر گروه مرحله نهایی به لیگ دسته اول و تیم‌های دوم در بازی پلی آف با هم دیدار می‌کنند و تیم برنده به عنوان تیم سوم به بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال راه خواهد یافت.
رقابت‌های مرحله نخست فصل ٩٦ - 95 فوتبال دسته دوم کشور با حضور ٣٦ تیم در سه گروه ١٢تیمی برگزار شد.
رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا اردیبهشت سال ٩٦ ادامه دارد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.