ظهیرالدین پورالحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل ساخت مدارس، اردوگاه دانش آموزی و فضاهای ورزشی و فرهنگی است.
وی بیان کرد: از این تعداد طرح‌، چهار طرح آموزشی بااعتباری بیش از 35 میلیارد و 650 میلیون ریال آماده بهره برداری است.
پورالحسینی مدرسه 15 کلاسه علم الهدی را از مهمترین این طرح‌های عنوان کرد و گفت: این طرح با اعتباری بیش از 13 میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع اجرا شد.
وی طرح‌های آموزشی آماده بهره برداری این شهرستان را شامل دبیرستان پروین اعتصامی، دبیرستان شهرک هدایت، ابتدایی شمس عرب و مدرسه 10 کلاسه گچساران اعلام کرد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: دارالقرآن خیران گچساران بااعتباری بیش از 11 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 70 درصد در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در حال ساخت است.
پورالحسینی ادامه داد: برای تکمیل این طرح فرهنگی بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی بیان کرد: اردوگاه دانش آموزی امامزاده جعفر با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و هفت میلیارد ریال تاکنون برای این طرح هزینه شده و برای تکمیل آن به بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
پورالحسینی ابراز کرد: هم اکنون زمین چمن دانش آموزی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و سه میلیارد 500 میلیون ریال، مدرسه ابتدایی بیدزرد با 400 میلیون ریال و پیشرفت 25 درصد، مدرسه 6 کلاسه ده جلیل با 20 درصد پیشرفت و 11 میلیارد ریال در دست اجراست.
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: سالن فرهنگی ورزشی گچساران بااعتباری بیش از 21 میلیارد ریال و پیشرفت 30 درصد و سالن ورزشی هنرستان طالقانی در دو فاز بااعتباری بیش 2 میلیارد ریال در دست اجراست.
وی ابراز کرد: در دولت تدبیر و امید 12 طرح آموزشی و ورزشی بااعتباری بیش از 64 میلیارد و 994 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
235 مدرسه در شهرها و روستاهای گچساران وجود دارد.
شهرستان گچساران در جنوب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است.
خبرنگار: مریم صیادی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.