به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری آیین جشن نیمه شعبان در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مسئولان اجرایی استان وظیفه و رسالت سنگینی در همین راستا بر عهده داشته و باید از هر عاملی در این زمینه استفاده کنند.
وی افزود که آیین جشن نیمه شعبان به عنوان یک برنامه مهم مذهبی، معنوی و فرهنگی باید سال به سال بهتر و باشکوه تر از سال های قبل و با مشارکت گسترده تر مردم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هر کدام از مدیران اجرایی استان دعوت کننده کارکنان خود برای شرکت در آیین جشن نیمه شعبان باشند زیرا چنین امر مهمی اثرگذارتر از ارسال پیامک و یا انجام تبلیغات میدانی و نصب بنر خواهد بود.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد که اصناف کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تزئین مغازه ها به مناسبت آیین جشن نیمه شعبان و حاکم شدن فضای شادی و نشاط در این استان اقدام کنند.
وی ابراز داشت: 15 نفر از فعالان و افراد موفق کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مذهبی، فرهنگی و هنری در رده سنی زیر 20 سال در آیین جشن نیمه شعبان در یاسوج مورد تجلیل قرار گیرند.
آیت الله ملک حسینی گفت که آشنایی هر چه بیشتر با ویژگی ها و ابعاد شخصیتی حضرت مهدی (عج) سبب شناخت بیشتر نسبت به این امام خواهد شد.
وی اظهار داشت: علاوه بر مسلمانان و شیعیان ضرورت دارد که بشر با اوصاف حضرت مهدی (عج) آشنا شوند تا فریب مدعیان دروغین دوران غیبت را نخورده و منحرف نشوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که آیین جشن نیمه شعبان سال جاری از ساعت 11:30 دقیقه جمعه 22 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج آغاز می شود.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: تزئین و فضاسازی درون مصلای یاسوج بر عهده سپاه فتح و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بوده و شهرداری یاسوج نیز تزئین و تبلیغات میدانی این شهر را انجام می دهد.
وی افزود که برنامه های پیش بینی شده در آیین جشن نیمه شعبان سال جاری در یاسوج علاوه بر سخنرانی شامل سرود، مولودی خوانی و تجلیل است.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: سخنران آیین جشن نیمه شعبان سال جاری در یاسوج آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در این استان است.
وی عنوان کرد که دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری باشکوه آیین جشن نیمه شعبان سال جاری در نقاط مختلف این استان تلاش و همت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که نمایشگاهی با موضوع سیر تاریخی ولادت تا غیبت امام عصر (عج) به همت این اداره کل و همزمان با برگزاری آیین جشن نیمه شعبان در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج گشایش می یابد.
هادی زارع پور اظهار داشت: 20 نفر از دانش آموزان برگزیده کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره مصباح الهدی (امام شناسی) سال جاری که با موضوع حضرت مهدی (عج) برگزار شد در آیین جشن نیمه شعبان تجلیل می شوند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.