حجت الاسلام سید جواد خاضع روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آیین به دلیل تقارن با ماه رمضان قبل از نماز مغرب و عشا روز 14 خرداد سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج و مساجد جامع یا مصلاهای دیگر شهرهای استان برگزار خواهد شد.
وی افزود که پنج کمیته برای برنامه ریزی‌های لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کمیته‌ها شامل کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته پشتیبانی با مسئولیت استانداری، کمیته علمی با مسئولیت دانشگاه یاسوج، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما و کمیته فضای مجازی با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد که خرداد سال جاری و با توجه به همزمانی با ماه رمضان اعزام افراد از کهگیلویه و بویراحمد به مرقد امام خمینی (ره) برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی انجام نمی‌شود.
وی ابراز داشت: نمایشگاه‌های کتاب، عکس و نقاشی با موضوع ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و نحوه پیروزی انقلاب به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برپا و تبلیغات میدانی نیز توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود.
وی گفت که رسانه‌ها و فضای مجازی ابزارهایی مناسب برای تبیین هر چه بیشتر اندیشه‌ها و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) هستند که باید در این راستا مورد استفاده بهینه‌تری در کهگیلویه و بویراحمد قرار گیرند.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: علاوه بر تبیین اندیشه‌ها و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) باید موضوع انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان سکاندار کشتی انقلاب نیز برای قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان بازگو شود.
13 خرداد سال گذشته 2 هزار و 500 نفر از قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در قالب حدود 60 دستگاه اتوبوس برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.