معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری انخابات در سه شهر پرجمعیت این استان برای نخستین بار در انتخابات پنجم شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

فتاح محمدی به ایلنا در یاسوج گفت: برای اولین بار انتخابات الکترونیکی در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت در انتخابات شورای شهرها برگزار می‌شود.

محمدی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات در شهرهای عنوان شده در حال برگزاری است. 

وی با تاکید بر اینکه شهروندان این شهرها شایسته است به صورت آزمایشی در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند، اظهارداشت: انتخابات الکترونیکی در کهگیلویه و بویراحمد ویژه انتخابات  در حوزه انتخابات روستاها و ریاست جمهوری امکان پذیر نیست.

معاون سیاسی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در انتخابات الکترونیکی امکان تخلف احتمالی به صفر می‌رسد، خاطرنشان کرد: در هر شعبه 3 تا 5 صندوق الکترونیکی پیش‌بینی شده است.

محمدی تعداد شعب اخذ رای پیش‌بینی شده برای انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد 959 شعبه ذکر و خاطرنشان کرد: هم اکنون شاهد رشد 12 درصدی در تعداد شعب اخذ رای هستیم.

وی گفت: تعرفه رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت وجود نخواهد داشت و واجدین شرایط اخذ رای باید از طریق صندوق الکترونیکی به نامزد و نامزدهای مورد نظرشان رای دهند.

محمدی از بیسوادان خواست در زمان برگزاری انتخابات شخص مورد اعتماد خود را با خود به شعبه بیاورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.