محسن حیدر پور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه‌های لاپاراسکوپ و ارتروسکوپ در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان نصب و راه اندازی شد.
وی بیان کرد که این تجهیزات با هدف کاهش انجام عمل‌های جراحی باز خریداری و نصب شده است.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران با بیان اینکه بخش «ان. آی. سی. یو» نوزادان بیمارستان به سیستم مانیتورینگ مجهز شده است افزود: با نصب این سیستم شرایط و وضعیت بیماران به صورت سیستمی در ایستگاه پرستاری قابل کنترل و مشاهده است.
وی ادامه داد: دستگاه ونتیلاتور، تخت سی. پی. آر، دی سی شوک و سونوگرافی پیشرفته نیز با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران در این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: همه تخت‌های بیمارستانی بخش‌های مختلف به سیستم کنسول، تخت و سیستم احضار پرستار مجهز شده است.
حیدرپور هزینه خرید و نصب این تجهیزات را 10 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: اعتبار این تجهیزات از محل درآمدهای بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی تأمین و هزینه شده است.
907 میلیارد و 100 میلیون ریال در دولت تدبیر و امید برای اجرای 25 طرح عمرانی بهداشتی در گچساران هزینه شده است.
این طرح‌ها شامل خانه بهداشت، مرکز درمانی، اورژانس 115، مرکز جامع شهری، ساختمان متخصصان، بیمارستان‌های 126 و 96 تختخوابی، ساختمان اورژانس شهید رجایی و ساختمان « دی. آی. سی» در این شهرستان است.
دوگنبدان مرکز شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.