رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد تأکید کرد که الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر به شمارش آرا سرعت بیشتری می‌دهد.
سید محمد کاظم نظری افزود: با الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر، هر فرد از طریق سیستم الکترونیک، شخص مورد نظر را انتخاب می‌کند و در صورتی که نامزدهای انتخابات نماینده نداشته باشند امکان دخل و تصرف در آرای آنها وجود ندارد.
نظری گفت: سه گروه ناظر متشکل از ناظران شورای نگهبان، ناظر هیأت نظارت شورای اسلامی و بازرسان وزارت کشور در شعبه های اخذ رأی حضور دارند و حضور این سه گروه ناظر سلامت انتخابات را تضمین کرده است.
فرماندار بویراحمد افزود: در برخی محوطه‌های رأی گیری مشاهده می‌شود که نامزدها یا طرفداران آنان اقدام به تبلیغات و وعده‌ دادن به مردم برای جمع آوری رأی می کنند که این کار خلاف قانون بوده و انتظار می‌رود نامزدها قانون را ملاک عمل قرار دهند.
نظری در ادامه از نامزدها خواست از دادن عناوین به خود در فضای مجازی خودداری کنند چرا که از مجموع ثبت‌نام کنندگان شوراهای شهر و روستا تنها سه نفر مدرک دکترا دارند لذا بیان عنوان دکتر برای نامزدها نوعی فریب افکار عمومی است.
رئیس ستاد انتخابات بویراحمد تاکید کرد که هیأت نظارت با تخلفات نامزدهای انتخابات در هر مرحله‌ای از انتخابات حتی در روز انتخابات مطابق قانون برخورد می کند.
فرماندار بویراحمد گفت که تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا 27 اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد و هر گونه تبلیغات زود هنگام تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری به‌صورت همزمان در 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیش از 130 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.