فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از ردصلاحیت سه نامزد شورای شهر یاسوج مرکز این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدمحمدکاظم نظری" در نشست رسانه‌ای با اشاره به تایید صلاحیت شوراهای شهر ، اظهار داشت: از مجموع ۲۴۵ پرونده ارجاعی به هیأت اجرایی ۲۴۰ نفر تایید صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان اینکه از ۲۴۵ نفر کاندیدای شورای شهر 2 نفر انصرافی داشتیم و سه نفر رد صلاحیت شدند، خاطرنشان کرد: 2 نفر از سه نفر رد صلاحیت شده شورای شهر در بویراحمد به دلیل نواقص مدارک تحصیلی بوده و یک نفر دیگر نیز رد صلاحیت شد.

نظری گفت: بنا به روزشمار هیأت نظارت در خصوص شوراهای شهر و روستا امروز دوم اردیبهشت‌ماه تایید صلاحیت افراد به آن‌ها اعلام شد.

وی از تمامی کاندیداهای شهر و روستا خواست تا مر قانون را رعایت کنند و از هرگونه بی اخلاقی در تبلیغات و نشست‌ها و دیدارها خودداری کنند.

فرماندار بویراحمد، تعداد افراد ثبت‌نام شده در شوراهای روستایی را هزار ۲۱۵ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد هزار ۱۶۰ نفر تایید صلاحیت شدند که ۳۴ نفر رد صلاحیتت شدند و ۲۱ نفر نیز انصراف دادند.

نظری گفت: معترضان تایید صلاحیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۳ اردیبهشت تا ۶ اردیبهشت فرصت اعتراض دارند.

وی افزود: نتیجه رسیدگی نهایی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا توسط هیات مرکزی نظارت و اعلام نتیجه قطعی ۱۰ تا ۱۷ اردیبهشت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.