به گزارش ایرنا، امید موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که این میزان اعتبار از 550 میلیارد ریال سال 1395 به یکهزار و 800 میلیارد ریال در قانون بودجه سال 1396 رسید.
وی افزود که اعتبارات درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی در استان های کشور از 2 درصد سال 1395 به سه درصد در قانون بودجه سال 1396 افزایش داشته است.
موسوی بیان کرد: دلیل افزایش 3.5 برابری این میزان اعتبار برای کهگیلویه و بویراحمد وجود منابع غنی نفت و گاز استان و درآمد بالای آن از این محل است.
وی ادامه داد که افزایش این میزان اعتبارات مصوب درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید تاثیر بسزایی در توسعه عمرانی این استان خواهد داشت.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که مجوز بکارگیری نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی استان ویژه فرزندان شهدا و جانبازان 50 درصد و بالاتر 146 نفر بوده که در 2 سال گذشته در دولت یازدهم به طور کامل جذب شدند.
محمود هرمزی اظهار داشت: سازمان اداری و استخدامی کشور با تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی افراد شرکت کننده در آزمون ادواری سال های 1381، 1383 و 1384 که هم اینک نیز در دستگاه های اجرایی استان مشغول به کار هستند، موافقت کرد.
وی افزود که پیش بینی می شود 100 نفر از نیروهای انسانی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بتوانند در این قالب از قراردادی به پیمانی تبدیل وضعیت شوند.
هرمزی بیان کرد: براساس آرای دیوان عدالت اداری مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای انسانی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از قرار داد عمرانی به قرارداد جاری 66 نفر در استان تبدیل وضعیت شدند.
وی عنوان کرد که 2 سال اخیر سهم کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جذب نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی این استان از طریق برگزاری آزمون 446 نفر بوده که برخی جذب و مراحل بکارگیری عده ای از آنها نیز در حال انجام است.
هرمزی ابراز داشت: 895 نفر از نیروهای انسانی 63 دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در سه سال اخیر تبدیل وضعیت و 2 هزار و 62 نیروی جدید نیز جذب شده اند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت که یکی از اقدام های مهم دولت تدبیر و امید کاهش تورم بوده که در حفظ قدرت خرید قشرهای مختلف مردم از جمله کارکنان تاثیر بسزایی داشته است.
هرمزی اظهار داشت: افزایش ضریب حقوق کارکنان در دولت یازدهم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به میزان نرخ تورم بوده است.
وی افزود: سال گذشته افزایش ضریب حقوق کارکنان بیش از نرخ تورم بوده به طوری که میانگین رشد آن برای کارکنان 10 درصد و برای بازنشستگان نیز بین 15 تا 27 درصد بوده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.