به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدموسی خادمی ظهر امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این جشنواره مبلغ 16 میلیارد تومان و 18 هزار و 800 متر مربع زمین برای امر مدرسه‌سازی توسط خیرین کمک شد، در حالی که امسال کمک دولت به ساخت فضاهای آموزشی و مدرسه‌سازی در استان حدود 14 میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز بتوانیم بخشی از نیازهای استان را در زمینه فضاهای آموزشی برطرف کنیم، افزود: با همه تلاش‌هایی که در سال‌های گذشته انجام شده است، هنوز هم جزء استان‌هایی هستیم که نیازمند کمک خیرین از سراسر کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پراکندگی روستاها از یک سو و هجوم جمعیت به سمت مرکز استان و روستاهای اطراف آن و حاشیه‌نشینی از سوی دیگر نیاز به احداث مدارس و فضاهای آموزشی جدید را افزایش داده است.

خادمی بیان کرد: امیدواریم تا چند سال آینده نیاز استان ما در زمینه مدرسه‌سازی مرتفع شده و در سایر حوزه‌ها از جمله حوزه‌های بهداشتی بتوانیم کمک خیرین را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد متعهد شده‌اند که هر کدام یک فضای آموزشی در مناطق محروم استان احداث کنند، گفت: تعداد زیادی از بانک‌ها فعالیت خود را شروع کرده‌اند و از بانک‌هایی که هنوز اقدامی انجام نداده‌اند انتظار داریم هر چه سریع‌تر شروع به کار کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622860
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.