مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی و روابط عمومی وزارت نیرو تاکید کرد که فعالیت های خدمات‌رسانی این وزارتخانه در سال جاری دوچندان خواهد شد.

به گزارش‌ایلنا از یاسوج، "ماشاء الله تابع جماعت " در نشست شورای انسجام بحشی روابط عمومی‌های وزارت نیرو در ساختمان ستادی این وزارتخانه گفت: وزارت نیرو بعنوان یک وزارتخانه خدمات رسان همانند همیشه آمادگی کامل برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و مشترکین خود را داشته و دارد.

وی با تشریح برخی فعالیت های وزارت نیرو در سالجاری، اظهارداشت: این تلاش‌ها در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که رهبری معظم انقلاب این سال را با این نام نامگذاری فرموده اند بایستی دوچندان شود.

از هیچ کوششی برای ارتقاء رضایتمندی مردم دریغ نمی ورزیم 

مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی  و روابط عمومی وزارت نیرو افزود: انتظارات مردم بویژه مشترکین وزارت نیرو روزانه درحال افزایش بوده و مجموعه این وزارتخانه برای ارتقاء رضایتمندی مردم ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزیده و نخواهند ورزید.

تابع جماعت باتاکید بر ارتباط شایسته حوزه های روابط عمومی وزارت نیرو با مراجعه کنندگان، خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این ارتباط باید بیشتر شده و از طریق مردم به میزان رضایتمندی از عملکردهای مان پی ببریم.

وی گفت: اولویت اصلی تحقق برنامه های وزارت نیرو باید بر پایه رفتارهای اخلاق مدارانه و مردم مدارانه همکاران مان باشد و برای ارتقاء رضایتمندی مردم از عملکرد این وزارتخانه برنامه های ویژه ای تدوین شده و طراحی می کنیم.

مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی  و روابط عمومی وزارت نیرو از تخصیص اعتبارات مناسب برای حوزه های فرهنگی این وازتخانه خبرداد و اظهارداشت: در حوزه روابط عمومی و مدیریت مصرف، اعتبارات مناسبی نیز برای این حوزه‌ها باهدف اطلاع رسانی و آگاهسازی بیشتر مشترکین تخصیص داده می‌شود.

در حوزه فرهنگی وزارت نیرو کمبود اعتبار نخواهیم داشت

تابع جماعت افزود: در حوزه های فرهنگی در وزارت نیرو کمبود اعتبار نخواهیم داشت و فعالیت روابط عمومی ها برای آگاهی بخشی از خدمات وزارت نیرو دوچندان می شود.

وی با تشریح برخی برنامه های سالجاری واحدهای روابط عمومی در مجموعه وزارت نیرو، تصریح کرد: آنچه که ما از روابط عمومی های تابعه می خواهیم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از خدمات نظام و دولت است.

مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی و روابط عمومی وزارت نیرو گفت: آنچه که امروز ما از آن بعنوان یک موفقیت یاد می‌کنیم مرهون و نتیجه تلاش های دلسوزانه و شبانه روزی تمامی مجموعه وزارت نیرو از کارگران زحمتکش تا مدیران ارشد این وزارتخانه است.

تابع جماعت از مجموعه روابط عمومی های وزارت نیرو خواست با ارائه نظرسنجی ها در بین مردم از میزان رضایتمندی از عملکرد همکاران شان در این وزارتخانه آگاه شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.