به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب شهر یاسوج اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سه سال اخیر فعالیت‌های موثری در زمینه توسعه شبکه و اجرای تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در سطح شهرهای استان انجام گرفته است.

لدنی نژاد با بیان اینکه هم اکنون شبکه جمع‌آوری فاضلاب در 5 شهر استان اجرایی شده است، تصریح کرد: سه شهر یاسوج، دهدشت  و دوگنبدان دارای تصفیه خانه فاضلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه مطالعات طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر لنده در حال اجراست، تصریح کرد: مطالعات اجرای تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای سی‌سخت و چرام نیز تکمیل و وارد فاز اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب نقش بسزایی در حفظ محیط زیست و بهداشت شهر توریستی سی سخت دارد افزود: در اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت از مدرن‌ترین و بروزترین پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب استفاده می‌شود.

لدنی نژاد با بیان اینکه اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت از ضروروترین زیرساخت های این شهر است عنوان کرد: اهالی شهر سی‌سخت به  برخی شایعات و مطالب غیرکارشناسی در زمینه جانمایی این تصفیه‌خانه اهمیت ندهند.

وی عنوان کرد: اهالی شهر سی‌‌سخت از کیفیت و استانداردهای اجرای تصفیه‌خانه کاملا مطمئن باشند چرا که محل اجرای این طرح مورد تائید مراجع ذی‌صلاح ماننده منابع طبیعی، محیط زیست و مرکز بهداشت است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622234
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.