به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، قاسم قلندری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: تصفیه‌خانه آب شرب شهر یاسوج روز پنجشنبه با حضور وزیر نیرو کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب شهری یاسوج 92 هزار و 778 مشترک دارد، افزود: تعداد مشترکین آب این شرکت از 53 هزار مشترک در سال 93 به حدود 63 هزار مشترک در سال 95 افزایش یافته و تعداد مشترکین فاضلاب نیز از 22 هزار مشترک در سال 93 به حدود 30 هزار مشترک در سال 95 افزایش یافته‌اند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با بیان اینکه این شرکت وظیفه تأمین، ذخیره و توزیع عادلانه آب شرب شهر یاسوج و جمع‌آوری فاضلاب را به عهده دارد، عنوان کرد: در دو سال اخیر با مشکل کم آبی مواجه بودیم که وجود انشعابات غیرمجاز یکی از علل آن بود.

قلندری با اشاره به اینکه هر مشترک غیرمجاز دو تا سه برابر مجاز آب مصرف می‌کند، از جمع‌آوری پنج هزار و 300 فقره شیر پشت کنتور در سطح شهر یاسوج خبر داد.

وی با اشاره به اینکه آب شرب شهر یاسوج از طریق 25 حلقه چاه تأمین می‌شود، گفت: 9 مخزن ذخیره آب با حجم 37 هزار و 900 مترمکعب در مناطق مختلف شهر یاسوج وجود دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل تابستان کمبود آب یکی از مشکلات اساسی شهر یاسوج است، افزود: نوسانات در شبکه آب اجتناب‌ناپذیر بوده و نصب تانکر برای هر واحد خانگی ضروری است.

قلندری با بیان اینکه برخی مشترکین اقدام به نصب پمپ بر روی شبکه توزیع آب می‌کنند، ابراز کرد: چنین اقدامی کاملا غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده این موارد، با متخلفین برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621579
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.