به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدحسین عادلی‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه کنتورهای دیماندی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای قابلیت طرح فهام می‌شوند، اظهارداشت: ارتقاء بهره‌وری، کاهش تلفات انرژی و فراهم کردن بستر مناسب جهت مدیریت بار و مصرف مشترکین برق از مهم‌ترین مزایای این طرح است.

رئیس گروه نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: سه هزار و 200 انشعاب دیماندی بالای 30 کیلووات در این استان وجود دارد.

عادلی‌نسب گفت: کاهش تلفات غیرفنی در شبکه‌های برق، مدیریت تقاضا با ارسال نرخ به مشترکین و تشویق آنها به کاهش مصرف، مدیریت تقاضا از طریق کاهش دیماند، قطع برق مشترکین معین در شرایط بحرانی شبکه‌های توزیع و قرائت خودکار و قطع و وصل از راه دور کنتورها از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح فهام است.

وی ایجاد بستر مناسب برای راه‌اندازی بازار خرده‌فروشی برق و یکنواخت شدن کنتورها در سطح کشور و ایجاد بستر مناسب برای پیاده‌سازی هوشمند کردن آب و گاز را از دیگر مزایای طرح فهام در کهگیلویه و بویراحمد دانست.

رئیس گروه نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اجرای طرح فهام در کشور از سال 89 شروع شده است، گفت: این طرح برای نخستین بار در زمستان 1395 در این استان شروع و هم اکنون نیز ادامه دارد.

عادلی‌نسب با بیان اینکه سه هزار و 200 دستگاه کنتور فهام سهمیه اختصاص یافته استانی از محل طرح‌های اقتصاد مقاومتی بوده که تاکنون یک هزار و 122 دستگاه آن نصب شده است، از تلاش‌های مستمر برای تعویض سایر کنتورهای دیماندی به کنتورهای فهام تا پایان تابستان امسال خبرداد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619930
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.