به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهمئی، فیض‌الله پاسره در بازدید از روند اجرایی پروژه‌های آبرسانی روستایی شهرستان بهمئی اظهار داشت: آبرسانی به 125 روستای شهرستان بهمئی با اعتباری افزون بر 29 میلیارد تومان از طریق سد کوثر در دست اجرا است.

وی با اشاره به لوله گذاری 40 کیلومتری این پروژه ابراز کرد: حدود 65 میلیارد ریال از بودجه این پروژه اختصاص یافته و هم اکنون پروژه حدود 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تکمیل آن 28 هزار نفر روستایی منطقه از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 18 مجتمع بزرگ آبرسانی برای روستاهای این استان با اعتباری افزون بر 38 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان بهمئی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات آب و فاضلاب روستایی اظهار داشت: در آب روستایی علاوه بر بهسازی شبکه‌های قبل، پروژه‌های جدید تعریف شده است.

علی اکبر فرهنگی نسب ادامه داد:آبرسانی به 125 روستای شهرستان بهمئی با اعتباری افزون بر 29 میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

به گزارش تسنیم، در این بازدید یک روزه از پروژه‌های فعال در حوزه‌های آب روستایی به ویژه آبرسانی به 125 روستای شهرستان بهمئی از سد کوثر بازدید  و ضمن بررسی روند اجرایی این پروژه به خواسته‌ها و مشکلات مردم پرداخته شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619534
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.