سید محمد برزین زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: برق‌رسانی به سه روستا در این شهرستان بااعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال در دست اجراست.
وی با تشریح شرایط سخت برق‌رسانی به این روستاها، اظهار داشت: ' ماخره '، ' تیمج ' و ' شاه نشین ' روستاهایی هستند که در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار می‌شوند.
مدیر برق شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوار این روستاها را 30 خانوار با جمعیتی بیش از 350 نفر ذکر کرد و گفت: برای برق‌رسانی به این روستاها بیش از سه کیلومتر شبکه فشار متوسط بکار رفته است.
برزین زاده گفت: 2 روستای ' تیمج ' و ' شاه نشین ' با استفاده از نیروگاه‌های یک کیلوواتی خورشیدی برای اولین بار از نعمت برق برخوردار می‌شوند.
وی افزود: با برق‌رسانی به روستاهای عنوان شده، تمامی روستاهای شهرستان بهمئی از نعمت برق برخوردار بوده و جشن پایان برق‌رسانی به روستاهای کددار این شهرستان برگزار می‌شود.
مدیر برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد روستاهای این شهرستان را 172 روستای کددار ذکرکرد و یادآور شد: از این تعداد روستا، 154 روستا دارای سکنه هستند.
شهرستان بهمئی یکی از شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز استان حدود 300 کیلومتر فاصله دارد.
شهرستان بهمئی بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
/6110/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.