به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد در 30 فروردین‌ماه امسال اظهار داشت: امیدواریم این جشنواره امسال نیز به خوبی در استان برگزار شده و کمک‌های خیران مدرسه‌ساز مانند چند سال گذشته روند صعودی داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال 92 خیران مدرسه‌ساز حدود دو میلیارد تومان به استان کمک بوده بودند که این مبلغ تا سال 94 به حدود 16 میلیارد تومان افزایش یافت.

خادمی در ارتباط با زمان برگزاری امتحانات مدارس استان هم گفت: امتحانات مدارس ابتدایی طبق برنامه‌ریزی از 20 اردیبهشت شروع و تا 27 اردیبهشت پایان یابند، اما امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم که از 20 اردیبهشت شروع می‌شوند به گونه‌ای زمان‌بندی شوند که بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات امتحانی برگزار نشود.

وی عنوان کرد: ما پیگیر هستیم که انتخابات در سه شهر بزرگ استان یعنی دهدشت، یاسوج و گچساران به صورت الکترونیکی برگزار شود که در این صورت احتمالا سرعت شمارش آرا بالا می‌رود اما اگر این امر محقق نشد سرعت شمارش آرا کمی کاهش می‌یابد بنابراین باید زمان‌بندی امتحانات مدارس به گونه‌ای انجام گیرد که مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 619063
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.